Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Call of Duty: MW Mod Nowy z zapisem na SQL

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#21 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 31.10.2011 19:22

Serwer mi crashuje przy 20 osobach na serwerze gdy zmieniam mape, a w logach nie ma żadnego błędu. Używam starej wersji cod moda i mam najnowszego amxbansa jakieś pomysły?
  • +
  • -
  • 0

#22 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.11.2011 16:02

Ten Cod stary mysql jest jakiś wadliwy! Obciąża strasznie serwer przy ponad 20 osobach serwer długo zmienia mapę po czym nie może jej załadować i zmienia na de_dust2... Ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić? Cypis powinieneś jakoś ten kod ogarnąć w ogóle... R3X by się chyba przydał, bo on to by w minutę ogarnął i mysql byłoby full wydajne. Niech ktoś zrobi porządną wersje zapisu do MySQL na starego coda, a nie jakieś śmieci się podrzuca.
  • +
  • -
  • 0

#23 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 23.11.2011 17:46

Moge naprawić ale wtedy bedzie trzeba usunać tabele bo wtedy myślałem troche inaczej.
  • +
  • -
  • 2

#24 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 23.11.2011 21:10

Cypis naprawiaj kit z tabelą :) Jak wszystko będzie działać to normalnie 80 plusów poleci :D

I jak możesz to powiedz gdzie co pozmieniałeś, będę wdzięczny

Użytkownik sebuli edytował ten post 23.11.2011 21:10

  • +
  • -
  • 0

#25 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 26.11.2011 17:16

zapis nowego coda nie działa
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#26 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 19.01.2012 14:51

Chcę zrobić reset lvl i zacząć zapisywać w ten sposób. umie ktoś to naprawić? Czy może działa już elegancko?

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 19.01.2012 14:51

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#27 matti9410

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:352
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 19.01.2012 20:32

Nie wiem nie orietuje się czy to zmieniłes, ale zmieniłes to, że gdy dodam klase i np zmienie ich kolejność to zamieni lvl klasom tzn

Kapitan 50 lvl
Nozownik 30 lvl


po zamianie kolejnosci w plugins-cod na

Nozownik
Kapitan

Lvl z kapitana trafi do nozownika i na odwrót z nozownika do kapitana ?
  • +
  • -
  • 0

#28 iwan9755

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 05.05.2012 17:33

L 05/04/2012 - 23:17:36: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/04/2012 - 23:31:58: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/04/2012 - 23:31:58: [codsqlnew.amxx] MySQL save error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:32:24: [codsqlnew.amxx] MySQL Select error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:34:54: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/04/2012 - 23:34:56: [codsqlnew.amxx] MySQL save error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:35:16: [codsqlnew.amxx] MySQL Select error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:37:13: [codsqlnew.amxx] MySQL Select error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:39:18: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/04/2012 - 23:39:19: [codsqlnew.amxx] MySQL save error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:39:53: [codsqlnew.amxx] MySQL Select error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:41:52: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/04/2012 - 23:41:53: [codsqlnew.amxx] MySQL save error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:42:07: [codsqlnew.amxx] MySQL Select error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:42:35: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 05/04/2012 - 23:42:36: [codsqlnew.amxx] MySQL save error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 05/04/2012 - 23:42:50: [codsqlnew.amxx] MySQL Select error: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)



jakieś pomysły??
Nieładują się klasy ; (
  • +
  • -
  • 0

#29 Lost

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:80
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 25.07.2012 12:08

Dobra, działa to w końcu czy nie?
  • +
  • -
  • 0

#30 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 13.04.2013 23:51

Miałem na dysku taką wersję i nie było czasu wrzucić i teraz to robię :) (opis w 1 poście)
  • +
  • -
  • 1

#31 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:437
Offline

Napisano 05.08.2013 19:59

Odkopię trochę:

if(!zdobyl_poziom)
return;
 
if(zdobyl_poziom)
{
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
else
{
ResetujPunkty(id);
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
} 
ZapiszDane(id, zdobyl_poziom);

Else tam zawarty nie ma sensu, bo nigdy nie zostanie spełniony...


Użytkownik SeeK edytował ten post 05.08.2013 20:00

  • +
  • -
  • 1

http://sklep-sms.pl - sklep do gry Counter-Strike w którym dokonuje się zakupów bez wychodzenia z serwera!

 

Planeta-Skilla.pl - Zapraszam!  :)


#32 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 07.08.2013 03:37

Else tam zawarty nie ma sensu, bo nigdy nie zostanie spełniony...


fakt, błąd w kodzie :)

wystarczy zmienić if(zdobyl_poziom) na if(zdobyl_poziom > 0)

Użytkownik Cypis' edytował ten post 07.08.2013 03:51

  • +
  • -
  • 1

#33 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:504
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 02.10.2013 23:39

Pytanie do Cypisa' -> Chciałbym się przesiąść z zapisu nvault na Twoją wersję zapisu mysql. Podstawowe pytanie, czy masz jakiś konwerter pliku nvault do bazy mysql? Może mógłbyś zrobić coś takiego jak Rex w swojej wersji:

http://amxx.pl/topic...y-mw-mod-mysql/

 

ten plugin nie wymaga konwersji nVault do MySQL, ponieważ przy braku danych w bazie odczytuje level z nVault po staremu smile.gif

 


  • +
  • -
  • 0

#34 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.10.2013 20:24

http://amxx.pl/topic...a-nvault-mysql/


  • +
  • -
  • 0

#35 maksz100

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 04.10.2013 08:16

Ogólnie zapis dobry, ale czasami buguje się lvl(exp: 450654343043 lvl: 450654343043). Może dlatego, ze mam 3k rekordów -_-

 

edit:

 

Serwer SQL: unixstorm


Użytkownik maksz100 edytował ten post 04.10.2013 08:18

  • +
  • -
  • 0

#36 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.10.2013 14:57

log2 (450654343043) = 38.7 , czyli masz bazę 64 bitową ? jeżeli tak to limit jest przez to że pluginy mają limit 32bity czyli (2^32)-1. Czyli maksymalny level/exp dla każdego codmoda to 4294967295 :)


  • +
  • -
  • 1

#37 maksz100

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 04.10.2013 19:36

Mam maksymalny exp 1.2kk, wiec jak mogłem przekroczyć maksymalna liczbę exp'a w codzie? 

 

A i mam pytanie do czego służył public "item_deploy_post(ent)", bo musiałem go wyrzucić, walił logami jak głupi  :(   


Cypis' (04.10.2013 19:44):
Nie zrozumiałem tego co napisałeś.

Użytkownik maksz100 edytował ten post 04.10.2013 19:48

  • +
  • -
  • 0

#38 Cypis'

    Master

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.10.2013 19:48

item_deploy_post(ent) służy po to,aby wyrzucać bronie które są niedozwolone dla gracza


  • +
  • -
  • 2

#39 freetu

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:504
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 05.10.2013 00:55

http://amxx.pl/topic...a-nvault-mysql/

 

Zerknij -> http://amxx.pl/topic...e-2#entry563803

Próbowałem już tego... Ten poradnik nie wiem czy był nie kompletny czy zaszły jakieś istotne zmiany ale nie działa taki sposób.

 

Ponawiam zapytanie

Pytanie do Cypisa' -> Chciałbym się przesiąść z zapisu nvault na Twoją wersję zapisu mysql. Podstawowe pytanie, czy masz jakiś konwerter pliku nvault do bazy mysql? Może mógłbyś zrobić coś takiego jak Rex w swojej wersji:

http://amxx.pl/topic...y-mw-mod-mysql/

Cytat
ten plugin nie wymaga konwersji nVault do MySQL, ponieważ przy braku danych w bazie odczytuje level z nVault po staremu


Użytkownik freetu edytował ten post 05.10.2013 00:55

  • +
  • -
  • 0

#40 givera12

    Banned

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:46
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Ustron
Offline

Napisano 26.04.2014 09:51

Mam takie błędy:

 

1. L 04/26/2014 - 10:38:02: [FUN] Invalid player 24

L 04/26/2014 - 10:38:02: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codmodsql.amxx") (native "strip_user_weapons") - debug not enabled!
 
 
dotyczy on pewnie tego że w rozgrzewce można kupić bronie.
 
 
2. Runda po rozgrzewce jest bardzo duży speed na serwerze.
 
Pomoże ktoś?

  • +
  • -
  • 0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych