Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Logi CodModPoprawa

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dawidson111

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.04.2011 16:54

Siemka, chciałem prosić o poprawię starego plugin'u QMT CodMod, ponieważ powoduje on błędy na serwerze ( logi + debug ). Oraz gdy ładujemy punkty w zręczność postać wogóle. nie zaczyna szybciej się poruszać.


L 04/18/2011 - 13:21:13: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/18/2011 - 13:21:13: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_int")
L 04/18/2011 - 13:21:13: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_117794.sma::PokazInformacje (line 4827)
L 04/18/2011 - 13:21:13: [ENGINE] Invalid entity 32

Taki błąd wkleja się do logów co 1s i bardzo obciąża serwer. ( nie które logi ważą po 5mb i mają po 50000 linijek )

Login ( w postawi sma ) oraz QTM_CodMod.sma w załączniku.
Z góry dzięki.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 18.04.2011 17:24

zobacz teraz <_<

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Bialy^

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:97
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Igor
  • Lokalizacja:GK
Offline

Napisano 18.04.2011 17:28

Po pierwsze zreczność to odporność, zwinność to szybkość,
Po drugie czy wpisałeś w plugins.ini jak masz QTM_CodMod.amxx debug?
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafikaPomogłem? daj+

#4 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.04.2011 17:35

Po 1 sory mój błąd.
po 2 tak pisałem
( logi + debug )
po 3 poprawka kolegi na razie wyeliminowała błędy, spr. jeszcze speed'a.

Edit: no niestety pojawił się w logach jeszcze błąd:
L 04/18/2011 - 18:48:29: [FUN] Item "weapon_thighpack" failed to create
L 04/18/2011 - 18:48:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/18/2011 - 18:48:29: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 04/18/2011 - 18:48:29: [AMXX]    [0] QTM_CodMod (1).sma::Odrodzenie (line 3111)
L 04/18/2011 - 18:49:40: [FUN] Item "weapon_thighpack" failed to create
L 04/18/2011 - 18:49:40: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/18/2011 - 18:49:40: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 04/18/2011 - 18:49:40: [AMXX]    [0] QTM_CodMod (1).sma::Odrodzenie (line 3111)

Dodano 18 kwiecień 2011 - 19:32:
L 04/18/2011 - 19:36:43: [ENGINE] Invalid entity 32
L 04/18/2011 - 19:36:43: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/18/2011 - 19:36:43: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 04/18/2011 - 19:36:43: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 04/18/2011 - 19:36:43: [AMXX]    [1] QTM_CodMod (1).sma::UsunPrzedmiot (line 4600)
L 04/18/2011 - 19:36:43: [AMXX]    [2] QTM_CodMod (1).sma::client_connect (line 3673)
L 04/18/2011 - 19:36:52: [ENGINE] Invalid entity 32
L 04/18/2011 - 19:36:52: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/18/2011 - 19:36:52: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_set_int")
L 04/18/2011 - 19:36:52: [AMXX]    [0] engine_stocks.inc::set_rendering (line 141)
L 04/18/2011 - 19:36:52: [AMXX]    [1] QTM_CodMod (1).sma::UsunPrzedmiot (line 4600)
L 04/18/2011 - 19:36:52: [AMXX]    [2] QTM_CodMod (1).sma::client_connect (line 3673)

Użytkownik Dawidson111 edytował ten post 18.04.2011 17:43

  • +
  • -
  • 0

#5 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 18.04.2011 19:25

Najprawdopodobniej jest to spowodowane "niedorobionym" *sma. Też sciągnołem coda by sajjuk i mogłem tam zmienić tylko gravitacje klasie itp. on dal amxx dobre a sma "wybrakowane" wiec nie polecam tego packa. Najlepiej sciagnij sobie innego i przerób. Polecam nowego coda, też przeszłem po tym jak przerobiłem coda by sajjuk i byly bledy caly czas :)
  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#6 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.04.2011 19:34

Nowy cod jest git, ale już mam rozwinięty serwer i dużo lvl itd itd. a średnio się orientuje w tym nowym codzie.
  • +
  • -
  • 0

#7 Sm4rT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:95
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:reafds
Offline

Napisano 18.04.2011 19:57

W tym sma nic nie zmienisz, możesz jedynie zmienic gravite jak mówiłem :) A nowy cod mod jest lepszy i tez graja gracze na nim wiec nie masz się co martwić, że stracisz graczy, a lvl nie musisz resetowac :)

@edit

a max lvl wystarczy skopiować i wkleić do nowego sma i działą :)

Użytkownik Sm4rT edytował ten post 18.04.2011 19:58

  • +
  • -
  • 0

Pomogłem? Kliknij Dołączona grafika Będę wdzięczny :)


#8 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.04.2011 20:48

Musze resetować ponieważ mam tu dużo klas, i jak bym nie pousuwał lvl to by się pobugowało.

Edit:// Jeśli komuś się nudzi, a zna się na tych codach to mógł by napisać na GG: 1811565 i mi pomóc. Oczywiście mogę się odwdzięczyć kasą na ownserver lub adminem i klasa ma serwerze.

Użytkownik Dawidson111 edytował ten post 18.04.2011 21:05

  • +
  • -
  • 0

#9 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
  • Imię:Grzesiek
  • Lokalizacja:z daleka
Offline

Napisano 18.04.2011 22:00

co do tych pierwszych logów to zapewniam cię teraz że się nie pokażą :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#10 Dawidson111

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.04.2011 13:17

Ok, wielkie dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych