←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa Ninja, jak wywalic wszystkie bronie.

Zablokowany

  • +
  • -
granatnik59 - zdjęcie granatnik59 17.04.2011

Witam,
Pracuje nad klasą ninja do cod nowego i jak mogę usunąć bronie aby został tylko nóż ?
Proszę o szybka pomoc, Pozdrawiam !
Odpowiedz

  • +
  • -
ubakany - zdjęcie ubakany 17.04.2011

znajdz w pliku sciezke
give_item(id, "weapon_BRON KTORA CHCESZ USUNAC");i skasuj ja
lub wpisz give_item(id, "weapon_knife"); a reszte takich sciezek usun.
Użytkownik ubakany edytował ten post 17.04.2011 11:34
Odpowiedz

  • +
  • -
granatnik59 - zdjęcie granatnik59 17.04.2011

to jest do nowego cod,a ?
Bo niczego co ty napisałeś tam nie ma z give_item
Odpowiedz

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 17.04.2011



public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}




public cod_class_enabled(id)

ma_klase[id] = true;


public Spawn(id)

if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 17.04.2011 12:06
Odpowiedz

  • +
  • -
granatnik59 - zdjęcie granatnik59 17.04.2011

nie chodzi ;/
Odpowiedz

huskyyy - zdjęcie huskyyy 17.04.2011

Daj .sma klasy ninja
Odpowiedz

  • +
  • -
granatnik59 - zdjęcie granatnik59 17.04.2011

Już zrobiłem :)
Znalazłem temat z tym problemem: [CoD Nowy] glock/usp - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z postu Cypis' wszystko działa czyli tak wygląda całe przykładowe .sma:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");
        switch(get_user_team(id))
        {
                case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
                case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
        }
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");
        switch(get_user_team(id))
        {
                case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
                case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
        if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
        new wId = get_weaponid(weapon)
        if(!wId) return 0
        new wEnt
        while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
        if(!wEnt) return 0
        
        if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
        
        if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
        ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
        
        set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
        return 1
}
Odpowiedz
Zablokowany