Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa Ninja, jak wywalic wszystkie bronie.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 granatnik59

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 17.04.2011 11:23

Witam,
Pracuje nad klasą ninja do cod nowego i jak mogę usunąć bronie aby został tylko nóż ?
Proszę o szybka pomoc, Pozdrawiam !
  • +
  • -
  • 0

#2 ubakany

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:adam
  • Lokalizacja:lebork
Offline

Napisano 17.04.2011 11:31

znajdz w pliku sciezke
give_item(id, "weapon_BRON KTORA CHCESZ USUNAC");i skasuj ja
lub wpisz give_item(id, "weapon_knife"); a reszte takich sciezek usun.

Użytkownik ubakany edytował ten post 17.04.2011 11:34

  • +
  • -
  • 0
91.210.129.90:27082 Dołączona grafika
COD MOD MW 32 KLASY LOW EXP Zapraszam !

#3 granatnik59

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 17.04.2011 11:44

to jest do nowego cod,a ?
Bo niczego co ty napisałeś tam nie ma z give_item
  • +
  • -
  • 0

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 17.04.2011 12:02



public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}




public cod_class_enabled(id)

ma_klase[id] = true;


public Spawn(id)

if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 17.04.2011 12:06

  • +
  • -
  • 0

#5 granatnik59

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 17.04.2011 12:08

nie chodzi ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 huskyyy

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Lokalizacja:Chorzów
Offline

Napisano 17.04.2011 12:15

Daj .sma klasy ninja

#7 granatnik59

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Smólsko
Offline

Napisano 17.04.2011 12:17

Już zrobiłem :)
Znalazłem temat z tym problemem: [CoD Nowy] glock/usp - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z postu Cypis' wszystko działa czyli tak wygląda całe przykładowe .sma:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

new ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Opis";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");
        switch(get_user_team(id))
        {
                case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
                case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
        }
}

public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public Spawn(id)
{
        if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE;
                
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");
        switch(get_user_team(id))
        {
                case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18");
                case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp");
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
        if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
        new wId = get_weaponid(weapon)
        if(!wId) return 0
        new wEnt
        while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
        if(!wEnt) return 0
        
        if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
        
        if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
        ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
        
        set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
        return 1
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych