Witam,
Pracuje nad klasą ninja do cod nowego i jak mogę usunąć bronie aby został tylko nóż ?
Proszę o szybka pomoc, Pozdrawiam !
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.04.2011 11:23
#2
Napisano 17.04.2011 11:31
znajdz w pliku sciezke
give_item(id, "weapon_BRON KTORA CHCESZ USUNAC");i skasuj ja
lub wpisz give_item(id, "weapon_knife"); a reszte takich sciezek usun.
give_item(id, "weapon_BRON KTORA CHCESZ USUNAC");i skasuj ja
lub wpisz give_item(id, "weapon_knife"); a reszte takich sciezek usun.
Użytkownik ubakany edytował ten post 17.04.2011 11:34
91.210.129.90:27082
COD MOD MW 32 KLASY LOW EXP Zapraszam !
COD MOD MW 32 KLASY LOW EXP Zapraszam !
#3
Napisano 17.04.2011 11:44
to jest do nowego cod,a ?
Bo niczego co ty napisałeś tam nie ma z give_item
Bo niczego co ty napisałeś tam nie ma z give_item
#4
Napisano 17.04.2011 12:02
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public Spawn(id)
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 17.04.2011 12:06
#5
Napisano 17.04.2011 12:08
nie chodzi ;/
#6
Napisano 17.04.2011 12:15
Daj .sma klasy ninja
#7
Napisano 17.04.2011 12:17
Już zrobiłem
Znalazłem temat z tym problemem: [CoD Nowy] glock/usp - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z postu Cypis' wszystko działa czyli tak wygląda całe przykładowe .sma:
Znalazłem temat z tym problemem: [CoD Nowy] glock/usp - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Z postu Cypis' wszystko działa czyli tak wygląda całe przykładowe .sma:
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <codmod> new ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Klasa"; new const opis[] = "Opis"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; engclient_cmd(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18"); case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp"); } } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; engclient_cmd(id, "weapon_knife"); switch(get_user_team(id)) { case 1: ham_strip_weapon(id, "weapon_glock18"); case 2: ham_strip_weapon(id, "weapon_usp"); } return PLUGIN_CONTINUE; } stock ham_strip_weapon(id,weapon[]) { if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0 new wId = get_weaponid(weapon) if(!wId) return 0 new wEnt while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {} if(!wEnt) return 0 if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt) if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt) set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) ) return 1 }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych