proszę o wyjaśnienie

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.04.2011 09:43
Napisano 17.04.2011 11:18
case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); }
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<4000) zdrowie_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000) wytrzymalosc_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } } punkty_gracza[id]-=1; if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;}
if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=1;
if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=25;
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<4000) zdrowie_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000) wytrzymalosc_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } case 4: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 5: { if(zdrowie_gracza[id]<4000) zdrowie_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 6: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000) wytrzymalosc_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 7: { if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } } punkty_gracza[id]-=1; if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;}
Napisano 18.04.2011 17:10
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych