Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Rozdawanie skilli

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.04.2011 09:43

Witam mam pytanie czy jest taka możliwość żeby pkt skilli rozdawać więcej niż po 1 np. po 20 albo 50
proszę o wyjaśnienie :)
  • +
  • -
  • 0

#2 SaS#PL

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:configs
  • Lokalizacja:plugins.ini
Offline

Napisano 17.04.2011 11:18

można... pokażę ci jak...

szukasz
case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}

jeśli chcesz aby było to pod wszystkimi (czyli że można dodać po 1 skill i po 25) to kopiujesz to i wklejasz pod całym... pokażę

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<4000)
				zdrowie_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000)
				wytrzymalosc_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<4000)
				kondycja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}
	
	punkty_gracza[id]-=1;
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;}

wklejasz i zmieniasz z 1 na 25... przykład:

z
if(kondycja_gracza[id]<4000)
kondycja_gracza[id]+=1;

na
if(kondycja_gracza[id]<4000)
kondycja_gracza[id]+=25;

całość powinna wyglądać tak:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<4000)
				zdrowie_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000)
				wytrzymalosc_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<4000)
				kondycja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
                case 4: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 5: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<4000)
				zdrowie_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 6: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000)
				wytrzymalosc_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 7: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<4000)
				kondycja_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}
	
	punkty_gracza[id]-=1;
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;}


to tyle...

#3 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.04.2011 17:10

Wielkie dzięki sprawdze i ci dam znać

Dodano 19 kwiecień 2011 - 13:59:
To co podałeś nie działa ale znalazłem już odpowiedź na moje pytanie
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych