Witam mam pytanie czy jest taka możliwość żeby pkt skilli rozdawać więcej niż po 1 np. po 20 albo 50
proszę o wyjaśnienie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.04.2011 09:43
#2
Napisano 17.04.2011 11:18
można... pokażę ci jak...
szukasz
jeśli chcesz aby było to pod wszystkimi (czyli że można dodać po 1 skill i po 25) to kopiujesz to i wklejasz pod całym... pokażę
wklejasz i zmieniasz z 1 na 25... przykład:
z
na
całość powinna wyglądać tak:
to tyle...
szukasz
case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); }
jeśli chcesz aby było to pod wszystkimi (czyli że można dodać po 1 skill i po 25) to kopiujesz to i wklejasz pod całym... pokażę
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<4000) zdrowie_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000) wytrzymalosc_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } } punkty_gracza[id]-=1; if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;}
wklejasz i zmieniasz z 1 na 25... przykład:
z
if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=1;
na
if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=25;
całość powinna wyglądać tak:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 1: { if(zdrowie_gracza[id]<4000) zdrowie_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 2: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000) wytrzymalosc_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 3: { if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=1; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } case 4: { if(inteligencja_gracza[id]<4000) inteligencja_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 5: { if(zdrowie_gracza[id]<4000) zdrowie_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety"); } case 6: { if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000) wytrzymalosc_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety"); } case 7: { if(kondycja_gracza[id]<4000) kondycja_gracza[id]+=25; else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety"); } } punkty_gracza[id]-=1; if(punkty_gracza[id]>0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE;}
to tyle...
#3
Napisano 18.04.2011 17:10
Wielkie dzięki sprawdze i ci dam znać
Dodano 19 kwiecień 2011 - 13:59:
To co podałeś nie działa ale znalazłem już odpowiedź na moje pytanie
Dodano 19 kwiecień 2011 - 13:59:
To co podałeś nie działa ale znalazłem już odpowiedź na moje pytanie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych