Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Podskoki w klasie

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NasNieDogonioT

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 16.04.2011 19:00

Chciałbym się dowiedzieć od was, jak mam zrobić podskoki do klasy, tzn wiem jak robić po 2+ podskoki robiłem tak
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Terminator)
 
if(klasa_gracza[id] == Rambo
       ilosc_skokow_gracza[id]++; 

if(klasa_gracza[id] == Terminator)
       ilosc_skokow_gracza[id]+++;

I jak zrobie te (++) to sie kompiluje a jak zrobie (+++) to juz nie, wiec jak mam zrobic 3 podskoki dla terminatora
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.04.2011 19:18

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.04.2011 19:19

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == Terminator)

 

if(klasa_gracza[id] == Rambo

       ilosc_skokow_gracza[id]++; 



if(klasa_gracza[id] == Terminator)

       ilosc_skokow_gracza[id]+=3;

  • +
  • -
  • 1

#4 NasNieDogonioT

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 16.04.2011 19:50

Dzięki, zaraz przetestuje, a jezeli mam jeszcze jedno pytanko to moge tutaj??
  • +
  • -
  • 0

#5 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.04.2011 23:44

Jeśli nadal szukasz pomocy to pytaj:p
  • +
  • -
  • 0

#6 NasNieDogonioT

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 21.04.2011 17:49

szukam, napiszesz na gg? bo mam do zrobienia pare itemow i nie umiem nie ktorych :(

Użytkownik NasNieDogonioT edytował ten post 21.04.2011 17:49

  • +
  • -
  • 0

#7 Pan BooYaka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • GG:
  • Lokalizacja:Sucha Beskidzka
Offline

Napisano 21.04.2011 21:10

znajdz :

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
new flags = get_entity_flags(id);

i dodaj pod tym
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == NAZWA_TWOJEJ_KLASY)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 1;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == NAZWA_TWOJEJ_KLASY)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
ilosc skoków ustajasz w linijce:

ilosc_skokow_gracza[id] = 1;

jesli podasz tam 0 to bedziesz miał 1 skok w powietrzu , jesli podasz 1 to 2 skoki itd.

@ tych ++ tam nie ruszaj , bo nie one ustalają większa ilosc skoków ;)
@ rzeczjasna w NAZWA_TWOJEJ_KLASY wpisujesz Terminator , czy jak sie tam ta twoja klasa bedzie nazywac ;)

Użytkownik SzrederS edytował ten post 21.04.2011 21:12


#8 NasNieDogonioT

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:25
  • Lokalizacja:Bstok
Offline

Napisano 22.04.2011 11:20

Już wiem, dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych