Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

ladowanie noza
#1
Napisano 16.04.2011 14:10
Z góry thx. Za ładny poradnik lub link do poradnika daje +
#2
Napisano 16.04.2011 14:15
#3
Napisano 16.04.2011 14:32
#4
Napisano 16.04.2011 14:35
#5
Napisano 16.04.2011 15:36
#6
Napisano 16.04.2011 15:53
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Wyrwane trochę z kontekstu ale cóż

Gdzie wpisać jak długo ma się ładować
else if(casting[id]==0)- tutaj ustawiasz ile ma się ładować umiejętność na nożu
przykład
else if(player_class[id] == Paladyn) { time_delay=time_delay = 8-(player_intelligence[id]/13.0)
Klasa Paladyn umiejętność na nożu ładuje 8 sekund co każde 13 pkt inteligencji czas ładowania umiejętności spada o sekundę
Nowa zmienna popatrz po tematach antymeek, anty archy, antymaster2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki.
3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy
public set_speedchange(id)niemal na poczatku masz linijke
new speedstam dopisujesz co i ile

Nie pomogę ci tylko z tym ładowaniem na nożu bo się nie bawiłem tym jeszcze

Użytkownik Divic edytował ten post 16.04.2011 15:55
#7
Napisano 16.04.2011 15:55
#8
Napisano 16.04.2011 20:07
znajdz
//USE Button actives USEMAGICW tym znajdz
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)i dodaj tam swoja klase z moca
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0)) }i pod tym dodaj swoja moc na nozu podczas ladowania czyli np.
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0)) }
i twoja_klasa laduje sobie fireballa
Nie mam pewnosci czy zadziala.
Użytkownik V3ko edytował ten post 16.04.2011 20:08
#9
Napisano 17.04.2011 17:05
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych