Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ladowanie noza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 pustypawel

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.04.2011 14:10

Witam mam takie pytani. Jak dodać moc na ładowaniu na nożu? Gdzie wpisać jak długo ma się ładować i czy ładuje się w biegu. przykład mag ładuje fireballa w biegu a inne klasy nie. 2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki. 3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy. (nie chce pisać aby ktos to za mnie zrobił bo chce też to umieć zrobić).

Z góry thx. Za ładny poradnik lub link do poradnika daje +

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 16.04.2011 14:15

No to dodaj na zasadzie fireballa w magu : )
  • +
  • -
  • 0

#3 pustypawel

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.04.2011 14:32

No właśnie nie wiem która linijka za to odpowiada szukałem w .sma ale nie umiem proszę o podanie linijki w magu i w ninji. Oraz proszę o odpowiedzi na reszte pytań

#4 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 16.04.2011 14:35

Szukaj w .sma tag'u Mag i znając angielski latwo do tego dojdziesz;).
  • +
  • -
  • 0

#5 pustypawel

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.04.2011 15:36

Szukałem tak i nie znalazłem. Czy możesz napisać jak ta linijka wygląda zamiast pisać tego typu posty?

#6 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.04.2011 15:53

V3ko jak nie znasz odpowiedzi to nie nabijaj sobie postów tylko nie pisz jak znasz to mu poprostu napisz :]


Wyrwane trochę z kontekstu ale cóż xD

Gdzie wpisać jak długo ma się ładować



else if(casting[id]==0)
- tutaj ustawiasz ile ma się ładować umiejętność na nożu

przykład
else if(player_class[id] == Paladyn)
			{
			time_delay=time_delay = 8-(player_intelligence[id]/13.0)

Klasa Paladyn umiejętność na nożu ładuje 8 sekund co każde 13 pkt inteligencji czas ładowania umiejętności spada o sekundę


2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki.

Nowa zmienna popatrz po tematach antymeek, anty archy, antymaster

3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy


public set_speedchange(id)
niemal na poczatku masz linijke
new speeds
tam dopisujesz co i ile :)



Nie pomogę ci tylko z tym ładowaniem na nożu bo się nie bawiłem tym jeszcze :P

Użytkownik Divic edytował ten post 16.04.2011 15:55

  • +
  • -
  • 1

#7 pustypawel

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 16.04.2011 15:55

Dobra dziennki dostajesz +. Sprobuje sam coś pokombinować

#8 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 16.04.2011 20:07

:)Dobra jak się nie mylę to powinno byc to ;D jak wprowadze w blad to wieeelkie przepraszam. Jest to moc na noz.

znajdz
//USE Button actives USEMAGIC
W tym znajdz

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
i dodaj tam swoja klase z moca

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0))
			}
i pod tym dodaj swoja moc na nozu podczas ladowania czyli np.
			else if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0))
			}

i twoja_klasa laduje sobie fireballa

Nie mam pewnosci czy zadziala.

Użytkownik V3ko edytował ten post 16.04.2011 20:08

  • +
  • -
  • 1

#9 pustypawel

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 17.04.2011 17:05

Zaraz obczaje ale + za fatyge




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych