Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
ladowanie noza
Temat rozp.
pustypawel
, 16.04.2011 14:10
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.04.2011 14:10
Witam mam takie pytani. Jak dodać moc na ładowaniu na nożu? Gdzie wpisać jak długo ma się ładować i czy ładuje się w biegu. przykład mag ładuje fireballa w biegu a inne klasy nie. 2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki. 3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy. (nie chce pisać aby ktos to za mnie zrobił bo chce też to umieć zrobić).
Z góry thx. Za ładny poradnik lub link do poradnika daje +
Z góry thx. Za ładny poradnik lub link do poradnika daje +
#2
Napisano 16.04.2011 14:15
No to dodaj na zasadzie fireballa w magu : )
#3
Napisano 16.04.2011 14:32
No właśnie nie wiem która linijka za to odpowiada szukałem w .sma ale nie umiem proszę o podanie linijki w magu i w ninji. Oraz proszę o odpowiedzi na reszte pytań
#4
Napisano 16.04.2011 14:35
Szukaj w .sma tag'u Mag i znając angielski latwo do tego dojdziesz;).
#5
Napisano 16.04.2011 15:36
Szukałem tak i nie znalazłem. Czy możesz napisać jak ta linijka wygląda zamiast pisać tego typu posty?
#6
Napisano 16.04.2011 15:53
V3ko jak nie znasz odpowiedzi to nie nabijaj sobie postów tylko nie pisz jak znasz to mu poprostu napisz
Wyrwane trochę z kontekstu ale cóż
przykład
Klasa Paladyn umiejętność na nożu ładuje 8 sekund co każde 13 pkt inteligencji czas ładowania umiejętności spada o sekundę
Nie pomogę ci tylko z tym ładowaniem na nożu bo się nie bawiłem tym jeszcze
Wyrwane trochę z kontekstu ale cóż
Gdzie wpisać jak długo ma się ładować
else if(casting[id]==0)- tutaj ustawiasz ile ma się ładować umiejętność na nożu
przykład
else if(player_class[id] == Paladyn) { time_delay=time_delay = 8-(player_intelligence[id]/13.0)
Klasa Paladyn umiejętność na nożu ładuje 8 sekund co każde 13 pkt inteligencji czas ładowania umiejętności spada o sekundę
Nowa zmienna popatrz po tematach antymeek, anty archy, antymaster2 pytanie jak dodać do klasy odporność na dane itemki.
3 Gdzie zwiększyć prędkość chodzenia danej klasy
public set_speedchange(id)niemal na poczatku masz linijke
new speedstam dopisujesz co i ile
Nie pomogę ci tylko z tym ładowaniem na nożu bo się nie bawiłem tym jeszcze
Użytkownik Divic edytował ten post 16.04.2011 15:55
#7
Napisano 16.04.2011 15:55
Dobra dziennki dostajesz +. Sprobuje sam coś pokombinować
#8
Napisano 16.04.2011 20:07
:)Dobra jak się nie mylę to powinno byc to ;D jak wprowadze w blad to wieeelkie przepraszam. Jest to moc na noz.
znajdz
i twoja_klasa laduje sobie fireballa
Nie mam pewnosci czy zadziala.
znajdz
//USE Button actives USEMAGICW tym znajdz
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)i dodaj tam swoja klase z moca
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0)) }i pod tym dodaj swoja moc na nozu podczas ladowania czyli np.
else if(player_class[id] == Twoja_Klasa) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/60.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/60.0)) }
i twoja_klasa laduje sobie fireballa
Nie mam pewnosci czy zadziala.
Użytkownik V3ko edytował ten post 16.04.2011 20:08
#9
Napisano 17.04.2011 17:05
Zaraz obczaje ale + za fatyge
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych