Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Konfiguracja badgepowers.inl...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 MaXFireN

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 14.04.2011 10:40

Witam,

Mam serwer zombie, na którym są odznaki BF2.
TT - Zombie także posiada możliwiej nabijania odznak, tylko jest mały problem - ponieważ po wgraniu BF2 prawie każdy zombie ma 120 HP, zamiast swojej standardowej wartości żyć (4000,5000) ...

Znalazłem wycinek z inl. badgepowers który odpowiada za dodawanie życia dla odznaki walki z Shootgunem:

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

Jak przerobić poprawnie ten kod aby, ta odznaka nie dostawała dodatkowych HP (wszystkiego co zwiazane z zyciem)?

Z góry dzięki, Pozdrawiam :rolleyes:

Dodano 16 kwiecień 2011 - 10:38:
pomoże ktoś?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych