Mam serwer zombie, na którym są odznaki BF2.
TT - Zombie także posiada możliwiej nabijania odznak, tylko jest mały problem - ponieważ po wgraniu BF2 prawie każdy zombie ma 120 HP, zamiast swojej standardowej wartości żyć (4000,5000) ...
Znalazłem wycinek z inl. badgepowers który odpowiada za dodawanie życia dla odznaki walki z Shootgunem:
Jak przerobić poprawnie ten kod aby, ta odznaka nie dostawała dodatkowych HP (wszystkiego co zwiazane z zyciem)?public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;
new bool:givenitem = false;
new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);
set_user_health(id, hp);
givenitem = true;
}
Z góry dzięki, Pozdrawiam
Dodano 16 kwiecień 2011 - 10:38:
pomoże ktoś?