Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmniejszenie Grawitacji w klasie NinjaNinja skacze za wysoko, jak zmienić grawitacje?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Andy19

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:156
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 12.04.2011 20:19

Witam.
Mam problem z klasa Ninja a mianowicie za wysoko skacze, i często wykorzystuje bugi, i trochę poszperałem w sma i znalazłem
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}
Ale nie che robić tego na zasadzie prób błędów dlatego najpierw prosił bym o przedstawienie swoich opinii, jak zmienić ustawienia żeby niżej skakała.
Przy okazji:
case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Stalkers ring"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = 8	
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
Czy ten kod player_b_inv[id] = 8 odpowiada za widoczność osoby posiadająca item Stalkers Ring?

Użytkownik Andy16 edytował ten post 12.04.2011 21:55

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika- IP:[79.133.194.91:27245] Zapraszam serdecznie.
Dołączona grafika - IP:[80.72.37.11:27055] Zapraszam serdecznie.

#2 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 13.04.2011 09:47

Czy ten kod player_b_inv[id] = 8 odpowiada za widoczność osoby posiadająca item Stalkers Ring?

tak za to odpowiada.

public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


W tym przypadku jest to 0.25 * 800 = 200 . Czyli 0.25 zmień na inną wartość;)
  • +
  • -
  • 1

#3 Andy19

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:156
  • GG:
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.04.2011 18:34

Dziękuje Twoja informacja mi pomogła.
oczywiście + leci
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika- IP:[79.133.194.91:27245] Zapraszam serdecznie.
Dołączona grafika - IP:[80.72.37.11:27055] Zapraszam serdecznie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych