Mam problem z klasa Ninja a mianowicie za wysoko skacze, i często wykorzystuje bugi, i trochę poszperałem w sma i znalazłem
public set_gravitychange(id) { if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)) { if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }Ale nie che robić tego na zasadzie prób błędów dlatego najpierw prosił bym o przedstawienie swoich opinii, jak zmienić ustawienia żeby niżej skakała.
Przy okazji:
case 17: { player_item_name[id] = "Stalkers ring" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = 8 item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])Czy ten kod player_b_inv[id] = 8 odpowiada za widoczność osoby posiadająca item Stalkers Ring?
Użytkownik Andy16 edytował ten post 12.04.2011 21:55