Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Otrzymywanie poprzednio wybranej broniz menu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 EufooZ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.04.2011 19:40

Co muszę zrobić, aby po wybraniu danej opcji w menu wybierało poprzednio wybrany zestaw broni z menu ??
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#2 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 10.04.2011 19:54

przypisać ją do ID gracza i nie resetować po końcu rundy ???
przy event_round_start
dać check_weapon(id)

i lecisz ifami ( IF(g_pierwszabron[id] == CSW_AK47)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}

itd coś jeszcze ??
  • +
  • -
  • 0

#3 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.04.2011 19:57

możesz to jakoś ułożyć a nie tak chaotycznie ?

switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
client_cmd(id, "say Wybrales Super Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
client_cmd(id, "say Wybrana zostala poprzednia bron, menu nie bedzie wiecej pokazywane.")
opcja_trzecia[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}


Konkretnie do case 2 tego potrzebuje .
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#4 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 10.04.2011 20:05

new g_pierwszabron[id]

public client_putinserver(id)
{

g_pierwszabron[id]=0
}

menu wybierania przypisujesz np g_pierwszabron[id]= 1

public spawn_post(id)
{
check_weapon(id)
}

check_weapon(id)
{
if(g_pierwszabron[id]=1)
{

client_cmd(id, "say Wybrales Super Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
  • +
  • -
  • 0

#5 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 10.04.2011 20:26

Czyli

new g_pierwszabron[id]

public client_putinserver(id)
{
g_pierwszabron[id]=0
}

do tego potrzebny jakiś event czy nie ?
potem

public spawn_post(id)
{
check_weapon(id)
}

gdzieś na końcu

i
case 0:
{
check_weapon(id)
{
if(g_pierwszabron[id]=1)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}

a jak chce do case 1 to robie
if(g_pierwszabron[id]=1)

na
if(g_pierwszabron[id]=2)

czyli
case 1:
{
check_weapon(id)
{
if(g_pierwszabron[id]=2)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}


A jak zrobić, żeby wybierało pierwszabron w case 3 /? tą co była wybrana wcześniej...

Użytkownik EufooZ edytował ten post 10.04.2011 20:27

  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE


#6 Daku

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 11.04.2011 16:22

te case masz mieć w

check_weapon(id) :P

powinno działać
  • +
  • -
  • 0

#7 EufooZ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:183
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.04.2011 19:22

check_weapon(id)
{
case 1:
{
if(g_pierwszabron[id]=2)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}


A co dodać w case 3. żeby wybierało poprzednią ??
  • +
  • -
  • 0

Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092

Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088

Forum - Cs-Move.xaa.pl


ZAPRASZAMY SERDECZNIE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych