Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Otrzymywanie poprzednio wybranej broniz menu
#1
Napisano 10.04.2011 19:40
Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092
Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088
ZAPRASZAMY SERDECZNIE
#2
Napisano 10.04.2011 19:54
przy event_round_start
dać check_weapon(id)
i lecisz ifami ( IF(g_pierwszabron[id] == CSW_AK47)
{
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}
itd coś jeszcze ??
#3
Napisano 10.04.2011 19:57
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 1:
{
client_cmd(id, "say Wybrales Super Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:
{
client_cmd(id, "say Wybrana zostala poprzednia bron, menu nie bedzie wiecej pokazywane.")
opcja_trzecia[id] = true
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Konkretnie do case 2 tego potrzebuje .
Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092
Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088
ZAPRASZAMY SERDECZNIE
#4
Napisano 10.04.2011 20:05
public client_putinserver(id)
{
g_pierwszabron[id]=0
}
menu wybierania przypisujesz np g_pierwszabron[id]= 1
public spawn_post(id)
{
check_weapon(id)
}
check_weapon(id)
{
if(g_pierwszabron[id]=1)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Super Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_p90")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
#5
Napisano 10.04.2011 20:26
new g_pierwszabron[id]
public client_putinserver(id)
{
g_pierwszabron[id]=0
}
do tego potrzebny jakiś event czy nie ?
potem
public spawn_post(id)
{
check_weapon(id)
}
gdzieś na końcu
i
case 0:
{
check_weapon(id)
{
if(g_pierwszabron[id]=1)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}
a jak chce do case 1 to robie
if(g_pierwszabron[id]=1)
na
if(g_pierwszabron[id]=2)
czyli
case 1:
{
check_weapon(id)
{
if(g_pierwszabron[id]=2)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}
A jak zrobić, żeby wybierało pierwszabron w case 3 /? tą co była wybrana wcześniej...
Użytkownik EufooZ edytował ten post 10.04.2011 20:27
Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092
Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088
ZAPRASZAMY SERDECZNIE
#6
Napisano 11.04.2011 16:22
check_weapon(id)
powinno działać
#7
Napisano 11.04.2011 19:22
check_weapon(id)
{
case 1:
{
if(g_pierwszabron[id]=2)
{
client_cmd(id, "say Wybrales Marker + HE!")
strip_user_weapons(id)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_primammo")
give_item(id, "weapon_primammo")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
}
A co dodać w case 3. żeby wybierało poprzednią ??
Cs-Move.xaa.pl - JailBreak - 178.19.106.146:27092
Cs-Move.xaa.pl - PaintBall - 178.19.106.150:27088
ZAPRASZAMY SERDECZNIE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych