Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nieznane bledy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 15:44

Witam, mam taki problem.
Posiadam wwe moda - przerobiony diablo i przy kompilacji są następujące błędy:]

a.sma(1550) : warning 209: function "RoundStart" should return a value
a.sma(5082) : error 014: invalid statement; not in switch
a.sma(5082) : warning 215: expression has no effect
a.sma(5082) : error 001: expected token: ";", but found ":"
a.sma(5082) : error 029: invalid expression, assumed zero
a.sma(5082) : fatal error 107: too many error messages on one line

Linia 5082:

case 121:


Linia 1550

}


Nie dam .sma, ponieważ jest to unikalny mod ;x
Mogę dać jakieś zaufanej osobie, czyt. moderator, support itp
  • +
  • -
  • 0

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 08.04.2011 15:46

Kawałek linijki z } nic nam nie mówi.
  • +
  • -
  • 0

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 08.04.2011 16:55

daj lepiej całe funkcje w których występują błędy jeśli nie chcesz sma udostępniać.
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.04.2011 16:56

A tak poza tym linia 5082 to równie dobrze linia 2541 w pliku z windows'owym znakiem końca linii.
  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 08.04.2011 16:57

pokaż cały ten case, oraz poprzedni i następny case

#6 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 17:06

}
		  case 120:
		 {
		    if(player_class[id] == Magneto)
                            {
			player_item_name[id] = "Ghost"
			player_item_id[id] = 120
			player_b_burn[id] = 1	
			
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::!", player_item_name[id])
			
		 }
		  case 121:
		 {
			player_item_name[id] = "Powrot The Rocka"
			player_item_id[id] = 121
			player_b_awp[id] = random_num(1,2)	
			player_b_knifemaster[id] = random_num(5,10)
			player_b_silent[id] = 1
			
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: ", player_item_name[id])
		 }
		 case 122:
		{
			if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
			{
				player_item_name[id] = "Bron Nowej Generacji"
				player_item_id[id] = rannum
				player_b_magneto[id] = random_num(1,10)
				player_b_m4master[id] = random_num(5,10)
				player_b_awp[id] = random_num(1,2)
				player_b_silent[id] = 1
				
				show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::",player_item_name[id])	
				ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01  Otrzymal Nowy Item  ^x03 %s ^x01  Tylko ^x03 VIP ^x01", name, player_item_name[id])
			}


public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
	if (player_class[i] == Demon && is_user_alive(i) && random_num(1,5)==1)
        {
        new CsTeams:team=cs_get_user_team(i)        

        if(team==CS_TEAM_CT)
        cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
        if(team==CS_TEAM_T)
        cs_set_user_team(i,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
        ExecuteHam(Ham_Spawn,i)
        cs_set_user_team(i,team,CS_DONTCHANGE)
        return 0
}
	if(player_class[i] == Merial && !(task_exists (i))) check_medic(i)
	if(player_class[i] == Druid && !(task_exists (i))) check_medic2(i)
          }
	for (new i=0; i < 33; i++){
                
		if(player_class[i] == Wampir && player_item_id[i] == 0)
		{
			award_item(i,0)
		}
}
	for (new i=0; i < 33; i++){
                plus_obrazenia[i] = 0
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		RemoveFlag(i,Flag_Rot)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		ultra_armor[i]=0
		ilerazy[i]=0
		ilerazy1[i]=0
		lustrzany_pocisk[i]=0 
		player_b_ninja[i]=0
                plus_obrazenia[i] = 0
		
		

		
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
	    }
		for (new i=0; i < 33; i++){
		if(player_class[i]==Nekromanta)
			
				changeskin(i,0)
			 	
		}		
			
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.04.2011 17:44

case 120:
{
if(player_class[id] == Magneto)
{
player_item_name[id] = "Ghost"
player_item_id[id] = 120
player_b_burn[id] = 1

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::&#33;", player_item_name[id])

}
na
case 120:
{
if(player_class[id] == Magneto)
{
player_item_name[id] = "Ghost"
player_item_id[id] = 120
player_b_burn[id] = 1

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::&#33;", player_item_name[id])

}
}
  • +
  • -
  • 0

#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 08.04.2011 17:51

tak myślałem, spójrz tu:


case 120:
{
if(player_class[id] == Magneto)
{
player_item_name[id] = "Ghost"
player_item_id[id] = 120
player_b_burn[id] = 1

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::!", player_item_name[id])

}


brakuje jednej klamry

zamień na


case 120:
{
if(player_class[id] == Magneto)
{
player_item_name[id] = "Ghost"
player_item_id[id] = 120
player_b_burn[id] = 1

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::!", player_item_name[id])
}
}


ale to jest z kolei słaba konstrukcja itemka, polecam ci taką:


case 120:
{
if(player_class[id] != Magneto)
{
dropitem(id)
awarditem(id,0)
}
else
{
player_item_name[id] = "Ghost"
player_item_id[id] = 120
player_b_burn[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s ::!", player_item_name[id])
}
}


#9 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 18:04

Dobra łapcie .sma
niech stracę.

Użytkownik suis edytował ten post 09.04.2011 10:33

  • +
  • -
  • 0

#10 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 08.04.2011 18:21

przecież ci wszystko napisałem co i jak...

#11 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 18:37

Zrobiłem tak jak mówiłeś i kolejne błędy się pojawiły.

Proszę o .amxx
  • +
  • -
  • 0

#12 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.04.2011 18:54

Za same przypisanie sobie moda (a dokładniej zmiana nazwy moda, pomimo tego, że to i tak jest diablo), nie powinna być udzielona tutaj pomoc.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#13 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 19:00

To nie jest mój mod, dostałem .sma od kolegi, a że nie da się skompilować to piszę tutaj.
  • +
  • -
  • 0

#14 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 08.04.2011 19:32

rzeczywiście są inne błędy ale w ogóle nie dotyczące tej funkcjii

#15 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 22:01

Podejmie się ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#16 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 08.04.2011 22:48

Po przepatrzeniu kodu, stwierdzam jedno.
Brakuje troszkę zmiennych.
  • +
  • -
  • 0

#17 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 08.04.2011 23:17

Byłbyś w stanie je dodać?
Zależy mi na tym modzie ;x
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych