Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

zycie inteligencja kondycja wytzrymalosc

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jambi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 06.04.2011 11:13

jak rozlozyc exp w zycie inteligencja kondycja wytzrymalosc bo mam 20001 lvl

i w zycie moze byc 10000 czy ile to sie daje podwojona liczbe

bo zrobilem i cos zle jest;/
  • +
  • -
  • 0

#2 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 06.04.2011 13:44

jesli 1 level = 2 punkty to:

10.000 inteligencja
10.000 zdrowie
10.000 wytrzymalosc
10.000 szybkosc :D

a jesli 1 level = 1 punkty to:

5.000 wytrzymalosc
5.000 zdrowie
5.000 inteligencja
5.000 kondycja :D

#3 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 06.04.2011 15:10

mam tak

1 level = 2 punkty to:

9.000 inteligencja
23.000 zdrowie
6.000 wytrzymalosc
2.000 szybkosc

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        switch(item) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        if(inteligencja_gracza[id]<9000){
                                inteligencja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                        
                }
                case 1: 
                {       
                        if(zdrowie_gracza[id]<23000){
                                zdrowie_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety");
                }
                case 2: 
                {       
                        if(wytrzymalosc_gracza[id]<6000){
                                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                        
                }
                case 3: 
                {       
                        if(kondycja_gracza[id]<2000){
                                kondycja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                }
                case 4:
                {
                        if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 9000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=9000-inteligencja_gracza[id];
                                inteligencja_gracza[id] = 9000;
                        }
                        else
                        {
                                inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 5:
                {
                        if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 23000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=23000-zdrowie_gracza[id];
                                zdrowie_gracza[id] = 23000;
                        }
                        else
                        {
                                zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 6:
                {
                        if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 6000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=6000-wytrzymalosc_gracza[id];
                                wytrzymalosc_gracza[id] = 6000;
                        }
                        else
                        {
                                wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 7:
                {
                        if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=2000-kondycja_gracza[id];
                                kondycja_gracza[id] = 2000;
                        }
                        else
                        {
                                kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
        }
        
        if(punkty_gracza[id]>0)
                PrzydzielPunkty(id);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;


dobrze jest all??

Użytkownik Jambi edytował ten post 06.04.2011 17:07

  • +
  • -
  • 0

#4 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 06.04.2011 21:38

powinno byc dobrze ;D

#5 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.04.2011 05:52

czy case 4, 5, 6, 7 mam zmniejszyc o polowe?

czyli intel; 4500
zycie; 11500
kondy;1000
wytrzy; 3000
  • +
  • -
  • 0

#6 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 07.04.2011 13:42

ze co nmie rouzmiem?:D

#7 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 07.04.2011 14:47

czy tu dac 2x mniej patrz case


case 4:
                {
                        if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 9000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=9000-inteligencja_gracza[id];
                                inteligencja_gracza[id] = 9000;
                        }
                        else
                        {
                                inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 5:
                {
                        if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 23000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=23000-zdrowie_gracza[id];
                                zdrowie_gracza[id] = 23000;
                        }
                        else
                        {
                                zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 6:
                {
                        if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 6000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=6000-wytrzymalosc_gracza[id];
                                wytrzymalosc_gracza[id] = 6000;
                        }
                        else
                        {
                                wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
                case 7:
                {
                        if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 2000 ){
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                                punkty_gracza[id]=2000-kondycja_gracza[id];
                                kondycja_gracza[id] = 2000;
                        }
                        else
                        {
                                kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
                                punkty_gracza[id] = 0;
                        }
                }
        }
        
        if(punkty_gracza[id]>0)
                PrzydzielPunkty(id);
        
        return PLUGIN_CONTINUE;



od cese 0 jest normalnie

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
        client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
        
        if(item == MENU_EXIT)
        {
                menu_destroy(menu);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        
        switch(item) 
        { 
                case 0: 
                {       
                        if(inteligencja_gracza[id]<9000){
                                inteligencja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
                        
                }
                case 1: 
                {       
                        if(zdrowie_gracza[id]<23000){
                                zdrowie_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom sily osiagniety");
                }
                case 2: 
                {       
                        if(wytrzymalosc_gracza[id]<6000){
                                wytrzymalosc_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
                        
                }
                case 3: 
                {       
                        if(kondycja_gracza[id]<2000){
                                kondycja_gracza[id]++;
                                punkty_gracza[id]--;
                        }
                        else 
                                client_print(id, print_chat, "[COD]Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
                }

  • +
  • -
  • 0

#8 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 08.04.2011 06:23

zrob tak:

Inteligencja - 4.000
Zdrowie - 8.000
Wytrzymalosc - 6.000
Kondycja - 2.000


i obrazenia z:

dynamitow , min , rakiet zmniejsz do 1 ;]
bedzie latwiej dla 1 lvli
1 level bedzie mial szanse z 5000 :D

#9 Jambi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Nysa
Offline

Napisano 08.04.2011 15:36

dynamitow , min , rakiet zmniejsz do 1 ;]


gdzie sie to znajduje
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych