Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zrobic item + x do zwinnosci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 FonX

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.04.2011 11:21

Nazwa: Krasnoludek
Działanie:Gdy kucniemy zmniejsza widoczność do 20-35
Inne info: Jak wstaniemy to wraca do 255 widocznosci

Nazwa Itemu: Szybka ręka
Działanie: Gdy wcisniemy R natychmiastowe przeładowanie Magazynku

Nazwa Itemu: Zamrożenie
Działanie: Gdy strzelimy przeciwnik nie moze sie ruszać przez x sec

Nazwa Itemu: Przyszpieszenie
Działanie: Dodaje +30 do zwinnosci

Użytkownik fonx edytował ten post 02.04.2011 12:15


#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 02.04.2011 11:25

1 zobacz na kod kucacza cod mod
2. zbytnio nie wiem
3. da sie to zrobic ale chyba ciężko bo trzeba sie pobawic i ustawic dobrze do tego itemu freezetime
  • +
  • -
  • 0

#3 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.04.2011 11:33

naprawdę mi pomogłes aż ci podzienkuje ;d
proszę o jakąs sensowną odpowiedz, najbardziej mi zalezy na 1 itemku

#4 Apple()

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:398
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Długość geo. 22.632246 szerokość 51.221584
Offline

Napisano 02.04.2011 12:25

Łap co do 1:
Na początku
new InviDuck;


w client_connect

InviDuck[id] = false


dodajesz nowy itemek(czyli opis, nazwe itp)
następnie

pod

switch(klasa_gracza[id])
{
[...]
}

dodajesz to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && IN_DUCK){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, YY)
InviDuck[id] = true
}
else if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && !IN_DUCK){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ZZ)
InviDuck[id] = false
}
else return PLUGIN_CONTINUE


XX = twój numer itemka
YY = invi z duckiem
ZZ = invi bez ducka

Sprawdź, może zadziała chociaż nie sprawdzałem :)

Użytkownik Apple() edytował ten post 02.04.2011 12:27

  • +
  • -
  • 1

#5 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 02.04.2011 12:41

@up
informacje_przedmiotu_gracza to chyba w codzie jest.
A tu
AMXX.pl: Support AMX Mod X> Mody> Diablo Mod> Pytania

ma być player_item_id[id]
Czyli

if(player_item_id[id][0] == XX && IN_DUCK){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, YY)
InviDuck[id] = true
}
else if(player_item_id[id][0] == XX && !IN_DUCK){
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ZZ)
InviDuck[id] = false
}
else return PLUGIN_CONTINUE

Też nie wiem czy zadziała tylko zmieniłem kod Pana UP

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 02.04.2011 12:42

  • +
  • -
  • 1

#6 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 02.04.2011 12:51

Nie Działa

Dodano 02 kwiecień 2011 - 18:37:
nie dziala to

Użytkownik fonx edytował ten post 02.04.2011 18:36


#7 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 04.04.2011 06:02

Na początku

new InviDuck;



I to nie będzie działać, ponieważ InviDuck zwraca 2 wartości:true i false, więc trzeba zrobić to tak:

new bool:InviDuck[33]


Ale po co to ??

Szukasz
public client_PreThink ( id ) 


I dodajesz tam:

if(player_item_id[id] == XX && (button2 == IN_DUCK || button2 ==!IN_DUCK))
{
set_renderchange(id)
}


XX-Id itemka

Potem szukasz:
set_renderchange(id)


Dodajesz tam pod:
				if(render<0) render=0

if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}


To:
			else if(player_item_id[id] == XX )
{
new button = get_user_button(id)
if(button == IN_DUCK)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, YY)
}
else if(button == !IN_DUCK)
{
if(player_b_inv[id] > 0)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ZZ - player_b_inv[id])
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ZZ)
}
}
}


XX-id itemka
YY-Ilość "widzialności" podczas kucnięcia
ZZ-Ilość "widzialności" podczas stania


Szukasz:

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}


Dodajesz pod tym:

case 69:
{
player_item_name[id] = "Krasnoludek"
player_item_id[id] = 69
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Gdy kucniesz stajesz się niewidzialny.",player_item_name[id])
}

Użytkownik Dalinor edytował ten post 04.04.2011 06:33

  • +
  • -
  • 0

#8 FonX

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:100
  • Steam:steam
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 04.04.2011 07:12

Nie dziala

1680-
if(player_item_id[id] == 104 && (button2 == IN_DUCK || button2 ==!IN_DUCK))


7853-
else if(button == !IN_DUCK)


10023-
}



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

aa.sma(1322) : warning 209: function "RoundStart" should return a value
aa.sma(1680) : error 017: undefined symbol "button2"
aa.sma(7853) : warning 213: tag mismatch
aa.sma(10023) : warning 203: symbol is never used: "InviDuck"

1 Error.
Could not locate output file aa.amxx (compile failed).

Użytkownik fonx edytował ten post 04.04.2011 07:14


#9 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 05.04.2011 20:18

aa.sma(10023) : warning 203: symbol is never used: "InviDuck"

Usuń:
new InviDuck



aa.sma(1680) : error 017: undefined symbol "button2"

Pokaż początek funkcji:

public client_PreThink ( id ) 


7853-


else if(button == !IN_DUCK)


Zmień na:

else if(button != IN_DUCK)

Użytkownik Dalinor edytował ten post 08.04.2011 15:09

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych