Na początku
new InviDuck;
I to nie będzie działać, ponieważ InviDuck zwraca 2 wartości:true i false, więc trzeba zrobić to tak:
new bool:InviDuck[33]
Ale po co to ??
Szukasz
public client_PreThink ( id )
I dodajesz tam:
if(player_item_id[id] == XX && (button2 == IN_DUCK || button2 ==!IN_DUCK))
{
set_renderchange(id)
}
XX-Id itemka
Potem szukasz:
set_renderchange(id)
Dodajesz tam pod:
if(render<0) render=0
if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
To:
else if(player_item_id[id] == XX )
{
new button = get_user_button(id)
if(button == IN_DUCK)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, YY)
}
else if(button == !IN_DUCK)
{
if(player_b_inv[id] > 0)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ZZ - player_b_inv[id])
}
else
{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, ZZ)
}
}
}
XX-id itemka
YY-Ilość "widzialności" podczas kucnięcia
ZZ-Ilość "widzialności" podczas stania
Szukasz:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
Dodajesz pod tym:
case 69:
{
player_item_name[id] = "Krasnoludek"
player_item_id[id] = 69
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Gdy kucniesz stajesz się niewidzialny.",player_item_name[id])
}
Użytkownik Dalinor edytował ten post 04.04.2011 06:33