Dodawanie punktów w multilangual
Shak33
26.03.2011
Witam.
Czy ma ktoś z was mniej więcej pojęcie jak przerobić format oraz menu_additem tak aby korzystały one z multilangual? Ponieważ np. dodanie tego
jako
Nie działa...
Poniżej zamieszczam tą klasę PrzydzielPunkty(id) z niej już odniósłbym się do reszty menu_additem które też muszę zrobić w formacie multilangual.
I tak samo z ShowSyncHudMsg
Po prostu jakiś pomysł jak to zrobić żeby działało tak samo jak print_chat w multilangual
Użytkownik Shak33 edytował ten post 26.03.2011 19:20
Czy ma ktoś z was mniej więcej pojęcie jak przerobić format oraz menu_additem tak aby korzystały one z multilangual? Ponieważ np. dodanie tego
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Inteligencje");
jako
menu_additem(menu, id, "%L", "DODAJE_INTELIGENCJA_MSG");
Nie działa...
Poniżej zamieszczam tą klasę PrzydzielPunkty(id) z niej już odniósłbym się do reszty menu_additem które też muszę zrobić w formacie multilangual.
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligence: \r%i \y(Atak Przedmiotami++|Items Attack++)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Life: \r%i \y(HP++)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Endurance: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia|Decraste Injuries )", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Condition: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu|Faster walk)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty|Add Points(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Inteligencje|Add 10 to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Zycie|Add 10 to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Wytrzymalosc|Add 10 to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Kondycje|Add 10 to Condition");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje|Add all to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie|Add all to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc|Add all to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje|Add all to Condition");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
I tak samo z ShowSyncHudMsg
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class: %s^nEXP: %i / %i^nLVL: %i^nItem: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
Po prostu jakiś pomysł jak to zrobić żeby działało tak samo jak print_chat w multilangual
Użytkownik Shak33 edytował ten post 26.03.2011 19:20
Shak33
26.03.2011
Czy możesz to jakoś nie wiem, napisać bo nie rozumiem.
Mam użyć formata zamiast menu_additem? Bo nie rozumiem kompletnie.
Mam użyć formata zamiast menu_additem? Bo nie rozumiem kompletnie.
Goliath
26.03.2011
Nie. Masz użyć np.:
new tekst[65];
format(tekst, 64, "%L", "DODAJE_INTELIGENCJA_MSG");
menu_additem(menu, tekst);
Shak33
26.03.2011
No to mam
W tekstowym mam
No i pokazuje ML_NOTFOUND
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "%L", "DOD_INTELIGENCJA_MSG", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "%L", "DOD_ZYCIE_MSG", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "%L", "DOD_WYTRZYMALOSC_MSG", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "%L", "DOD_KONDYCJA_MSG", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "%L", "PRZYDZIEL_MSG", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Inteligencje|Add 10 to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Zycie|Add 10 to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Wytrzymalosc|Add 10 to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Kondycje|Add 10 to Condition");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje|Add all to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie|Add all to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc|Add all to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje|Add all to Condition");
menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}
W tekstowym mam
DOD_INTELIGENCJA_MSG = Inteligencja: \r%i \y(Atak przedmiotami++)
DOD_ZYCIE_MSG = Zycie: \r%i \y(HP++)
DOD_WYTRZYMALOSC_MSG = Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)
DOD_KONDYCJA_MSG = Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)
PRZYDZIEL_MSG = Przydziel punkty(%i):
No i pokazuje ML_NOTFOUND