Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodawanie punktów w multilangual

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Shak33

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 26.03.2011 19:17

Witam.
Czy ma ktoś z was mniej więcej pojęcie jak przerobić format oraz menu_additem tak aby korzystały one z multilangual? Ponieważ np. dodanie tego


menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Inteligencje");


jako


menu_additem(menu, id, "%L", "DODAJE_INTELIGENCJA_MSG");

Nie działa...
Poniżej zamieszczam tą klasę PrzydzielPunkty(id) z niej już odniósłbym się do reszty menu_additem które też muszę zrobić w formacie multilangual.
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "Inteligence: \r%i \y(Atak Przedmiotami++|Items Attack++)", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "Life: \r%i \y(HP++)", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "Endurance: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia|Decraste Injuries )", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "Condition: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu|Faster walk)", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "Przydziel Punkty|Add Points(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Inteligencje|Add 10 to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Zycie|Add 10 to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Wytrzymalosc|Add 10 to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Kondycje|Add 10 to Condition");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje|Add all to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie|Add all to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc|Add all to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje|Add all to Condition");

menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}


I tak samo z ShowSyncHudMsg

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Class: %s^nEXP: %i / %i^nLVL: %i^nItem: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);


Po prostu jakiś pomysł jak to zrobić żeby działało tak samo jak print_chat w multilangual

Użytkownik Shak33 edytował ten post 26.03.2011 19:20

  • +
  • -
  • 0

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.03.2011 20:15

co do 1 pytania skorzystaj tak jak jest wyzej z ''formata''
  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Shak33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 26.03.2011 20:25

Czy możesz to jakoś nie wiem, napisać bo nie rozumiem.
Mam użyć formata zamiast menu_additem? Bo nie rozumiem kompletnie.
  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 26.03.2011 21:46

Nie. Masz użyć np.:
new tekst[65];
format(tekst, 64, "%L", "DODAJE_INTELIGENCJA_MSG");
menu_additem(menu, tekst);

  • +
  • -
  • 0

#5 Shak33

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:37
  • Imię:Jakieś
  • Lokalizacja:Cali
Offline

Napisano 26.03.2011 23:49

No to mam
 
public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, 64, "%L", "DOD_INTELIGENCJA_MSG", inteligencja_gracza[id]);
format(zdrowie, 59, "%L", "DOD_ZYCIE_MSG", zdrowie_gracza[id]);
format(wytrzymalosc, 59, "%L", "DOD_WYTRZYMALOSC_MSG", wytrzymalosc_gracza[id]);
format(kondycja, 59, "%L", "DOD_KONDYCJA_MSG", kondycja_gracza[id]);
format(tytul, 24, "%L", "PRZYDZIEL_MSG", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Inteligencje|Add 10 to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Zycie|Add 10 to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Wytrzymalosc|Add 10 to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj 10 w Kondycje|Add 10 to Condition");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Inteligencje|Add all to Inteligence");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Zycie|Add all to Life");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Wytrzymalosc|Add all to Endurance");
menu_additem(menu,"Dodaj wszystko w Kondycje|Add all to Condition");

menu_display(id, menu);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, random(4));
#endif
}


W tekstowym mam

DOD_INTELIGENCJA_MSG = Inteligencja: \r%i \y(Atak przedmiotami++)
DOD_ZYCIE_MSG = Zycie: \r%i \y(HP++)
DOD_WYTRZYMALOSC_MSG = Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)
DOD_KONDYCJA_MSG = Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)
PRZYDZIEL_MSG = Przydziel punkty(%i):


No i pokazuje ML_NOTFOUND
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych