Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Muzyka podczas wbicia levelu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.03.2011 14:49

Potrzebuje funkcji która podczas wbicia poziomu przez gracza odtwarza muzyke.

public SprawdzPoziom(id) 
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]);
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 26.03.2011 15:41

client_cmd(id, "spk folderek/dzwiekwav");
dla mp3
client_cmd(id, "mp3 play sound/folder/nuta")

Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 26.03.2011 15:41

  • +
  • -
  • 0
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 26.03.2011 16:06

proszę:
public SprawdzPoziom(id) 
{
        while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
         client_cmd(id,"stopsound;wait;mp3 play sound/misc/xmsexpmod/lvlup.mp3")
        ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]);
        iLvl[id] += 1
        }
        Zapisz(id);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("sound/misc/xmsexpmod/lvlup.mp3")
}


Użytkownik Skull3D edytował ten post 26.03.2011 16:08


#4 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 26.03.2011 16:43

Cos nie działa bo sie nie pobiera

Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/CsStrefa/oklaski.mp3

  • +
  • -
  • 1

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#5 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 26.03.2011 16:55

no to daj tak
public SprawdzPoziom(id) 
{
        while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
         client_cmd(id,"stopsound;wait;mp3 play sound/misc/CsStrefa/oklaski.mp3")
        ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]);
        iLvl[id] += 1
        }
        Zapisz(id);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/CsStrefa/oklaski.mp3")
}


#6 phoeniX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:56
  • GG:
  • Imię:Przemysław
  • Lokalizacja:Kobylany
Offline

Napisano 26.03.2011 18:20

new const g_Wbity_Poziom[] =		"nazwaserwera/nazwasciezki.wav";  
public SprawdzPoziom(id) {
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]);
iLvl[id] += 1
emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_Wbity_Poziom, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
Zapisz(id);
}


Łap
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych