Muzyka podczas wbicia levelu
LucKy_skiLL
26.03.2011
Potrzebuje funkcji która podczas wbicia poziomu przez gracza odtwarza muzyke.
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]);
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
stasekstaskowy
26.03.2011
client_cmd(id, "spk folderek/dzwiekwav");
dla mp3
client_cmd(id, "mp3 play sound/folder/nuta")
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 26.03.2011 15:41
dla mp3
client_cmd(id, "mp3 play sound/folder/nuta")
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 26.03.2011 15:41
Skull3D 26.03.2011
proszę:
Użytkownik Skull3D edytował ten post 26.03.2011 16:08
public SprawdzPoziom(id) { while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){ client_cmd(id,"stopsound;wait;mp3 play sound/misc/xmsexpmod/lvlup.mp3") ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]); iLvl[id] += 1 } Zapisz(id); } public plugin_precache() { precache_sound("sound/misc/xmsexpmod/lvlup.mp3") }
Użytkownik Skull3D edytował ten post 26.03.2011 16:08
LucKy_skiLL
26.03.2011
Cos nie działa bo sie nie pobiera
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/CsStrefa/oklaski.mp3
Skull3D 26.03.2011
no to daj tak
public SprawdzPoziom(id) { while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){ client_cmd(id,"stopsound;wait;mp3 play sound/misc/CsStrefa/oklaski.mp3") ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]); iLvl[id] += 1 } Zapisz(id); } public plugin_precache() { precache_sound("misc/CsStrefa/oklaski.mp3") }
phoeniX
26.03.2011
new const g_Wbity_Poziom[] = "nazwaserwera/nazwasciezki.wav";
public SprawdzPoziom(id) {
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na^x04 %i^x01 level i zdobyles range^x04 %s", iLvl[id], RANGI[PlayerLevel[id]]);
iLvl[id] += 1
emit_sound(id, CHAN_STATIC, g_Wbity_Poziom, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
Zapisz(id);
}
Łap