Monster Mod + Exp
Niscree
20.03.2011
Potwory:

Instalacja:
Wgrywamy wszystkie pliki przez ftp
do metamod/plugins.ini dopisujemy:
dla linuxa
)
Dodawanie spawnów:
stajemy (lub włazimy na friluku) w miejsce gdzie ma respić się monster
i w konsoli wpisujemy:
czas co jaki ma się respić i pod jakim kątem (w którą stronę ma się odwrócić)
następnie trzeba przeładować mapę
Cvary:
Jeżeli nie posiadasz diablo z natywami(tymi by QTM. Peyote) dodaj ten kod na samym końcu sma
Mod i pluginy nie są moje tylko pozbierane i przerobione przeze mnie
Źródło: http://nahaju.net/to...-moda-vt931.htm
agrunt apache barney bigmomma bullsquid gargantua hassassin headcrab hgrunt houndeye islave icthyosaur leech controller nihilanth scientist snark zombieradzę nie dodawać zbyt durzo do precachu bo serwer może się crashować
Instalacja:
Wgrywamy wszystkie pliki przez ftp
do metamod/plugins.ini dopisujemy:
dla linuxa
linux addons/monster/dlls/monster_mm_i386.sodla windowsa(lepsza stabilniejsza wersja
win32 addons\monster\dlls\monster_mm.dlldo amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy:
Monster_Cfg.amxx exp_mod.amxx
Dodawanie spawnów:
stajemy (lub włazimy na friluku) w miejsce gdzie ma respić się monster
i w konsoli wpisujemy:
monster_cfgdalej wybieramy jaki monster ma się respić
czas co jaki ma się respić i pod jakim kątem (w którą stronę ma się odwrócić)
następnie trzeba przeładować mapę
Cvary:
mxp_agrunt_xp 15 mxp_apache_xp 20 mxp_barney_xp 15 mxp_bigmomma_xp 25 mxp_bullsquid_xp 5 mxp_controller_xp 15 mxp_gargantua_xp 50 mxp_headcrab_xp 3 mxp_houndeye_xp 5 mxp_hassassin_xp 15 mxp_hgrunt_xp 15 mxp_scientist_xp 1 mxp_islave_xp 10 mxp_snark_xp 1 mxp_zombie_xp 0
Jeżeli nie posiadasz diablo z natywami(tymi by QTM. Peyote) dodaj ten kod na samym końcu sma
Spoiler
Mod i pluginy nie są moje tylko pozbierane i przerobione przeze mnie
Źródło: http://nahaju.net/to...-moda-vt931.htm
Załączone pliki
GoldeN
20.03.2011
Z tego, to tylko Agrunt i Apache (helikopter) mi się pokazuje. Trzeba mieć swoje modele?
master245
21.03.2011
Czy się nie myle to te potworki sa jak boty tylko zmienione modele?
Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.
I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??
Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.
I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??
Niscree
21.03.2011
pierwsze słyszeCzy się nie myle to te potworki sa jak boty tylko zmienione modele?
Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.
te potworki są jak boty ale to nie są boty(nie zajmują slota)
I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??
nic nie musisz zmieniać tylko dodać ten kod na końcu i skompilować
ponury
09.04.2011
pousuwalem juz na poczatku...
I i tak nie ma .
Z reszta jak na jakies mapce dam ze ma byc 5 potworow to i tak bedzie 1 .. --.--
I i tak nie ma .
Z reszta jak na jakies mapce dam ze ma byc 5 potworow to i tak bedzie 1 .. --.--
Onyke
11.04.2011
Niestety tak jest.
Od siebie nie polecam tej modyfikacji - miałem u siebie na serwie i się nie sprawdziła w dodatku ma takie bugi jak :
Gdy zabijemy potwora na none to leci nam lvl.
Gdy zabijemy potwora jak jeszcze nam nie wczytało lvl to KASUJE NAM LVL.
Tyle by me
@down
Baza danych jest dobra bo z unixa
Lvl nie wczytuje się tylko gdy b.szybko wybierze się klasę z menu.
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 11.04.2011 14:59
Od siebie nie polecam tej modyfikacji - miałem u siebie na serwie i się nie sprawdziła w dodatku ma takie bugi jak :
Gdy zabijemy potwora na none to leci nam lvl.
Gdy zabijemy potwora jak jeszcze nam nie wczytało lvl to KASUJE NAM LVL.
Tyle by me
@down
Baza danych jest dobra bo z unixa
Lvl nie wczytuje się tylko gdy b.szybko wybierze się klasę z menu.
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 11.04.2011 14:59
Drewno.
26.04.2011
Ciekawe
Ale Niscree,dodałbyś jeszcze drop itemów z potworów,dodatkowej kasy,czy nawet HP,(takie dodatki)bo sam exp,to troche kicha i byłoby ok.
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 16:37
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 16:37
Niscree
26.04.2011
to chyba nie jest takie trudne więc każdy może sobie przerobić na własne potrzeby 
chyba że baaardzo chcecie żebym coś takiego zrobił
Użytkownik Niscree edytował ten post 26.04.2011 18:11
chyba że baaardzo chcecie żebym coś takiego zrobił
Użytkownik Niscree edytował ten post 26.04.2011 18:11
Drewno.
26.04.2011
przydałoby się sam drop itemów.Warto by było jakbyś zrobił.tylko najlepiej,że nie 100% szans tylko np. 20,czy 30% na item
przydałoby się także naprawić te błędy które mówił 0nYk3
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 18:18
przydałoby się także naprawić te błędy które mówił 0nYk3
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 18:18
Onyke
26.04.2011
@up
Da się naprawić bo już naprawiłem może nie jakimś super kodem ale działa.
Diablomod 5.9l z natywami - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I potem gdzieś w funkcji tej modyfikacje (tam gdzie odpowiada za dodanie expa) wstawiasz ifa
db_get_user_level(id) większe od np 1 lub 2 to dopiero doda expa.
Dlaczego tak ? A no bo jak Ci nie wczyta się lvl to też Ci nie leci.
@edit
I chyba to samo z dodaniem itemu.
db_set_user_item(id, item) na 0 czyli losowy.
No ale plugin też troche obciąża serwer i jak dla mnie to dobry tylko na pierwszy rzut oka, a po dłuższych przemyśleniach to bida
@down
Faktycznie tak by zwiększyło wydajność że szok
Mam nadzieję że mnie zrozumiałeś z tą wydajnością.
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 28.04.2011 17:52
Da się naprawić bo już naprawiłem może nie jakimś super kodem ale działa.
Diablomod 5.9l z natywami - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I potem gdzieś w funkcji tej modyfikacje (tam gdzie odpowiada za dodanie expa) wstawiasz ifa
db_get_user_level(id) większe od np 1 lub 2 to dopiero doda expa.
Dlaczego tak ? A no bo jak Ci nie wczyta się lvl to też Ci nie leci.
@edit
I chyba to samo z dodaniem itemu.
db_set_user_item(id, item) na 0 czyli losowy.
No ale plugin też troche obciąża serwer i jak dla mnie to dobry tylko na pierwszy rzut oka, a po dłuższych przemyśleniach to bida
@down
Faktycznie tak by zwiększyło wydajność że szok
Mam nadzieję że mnie zrozumiałeś z tą wydajnością.
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 28.04.2011 17:52
Drewno.
26.04.2011
wiesz,to nie taka mega przeróbka monstermoda,tylko poprostu zostal zmieniony zapis expa z osobnego,do diablomoda
0nYk3
opisz dokładniej,gdzie co i jak,oki?,bo troche to co mówiłeś to półrozumiem
A po za tym,jeśli trzeba dodac tylko natywy,to po co dodawac funkcje do diablomod.sma,nie najlepiej napisac reszte w osobnym pluginie a w diablo tylko register_native i register_library?? to by wtedy oszczedzilo moda,i "ciut" zwiekszylo wydajnosc
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 20:56
0nYk3
opisz dokładniej,gdzie co i jak,oki?,bo troche to co mówiłeś to półrozumiem
A po za tym,jeśli trzeba dodac tylko natywy,to po co dodawac funkcje do diablomod.sma,nie najlepiej napisac reszte w osobnym pluginie a w diablo tylko register_native i register_library?? to by wtedy oszczedzilo moda,i "ciut" zwiekszylo wydajnosc
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 20:56
Niscree
27.04.2011
tak ci powinny dropić itemy(nie sprawdzalem)
http://amxx.pl/wklejka/13039376574518/
http://amxx.pl/wklejka/13039376574518/





