Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Dodatek

Monster Mod + Exp

Dodatek

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 20.03.2011 15:21

*
Popularny

Potwory:
agrunt
apache
barney
bigmomma
bullsquid
gargantua
hassassin
headcrab
hgrunt
houndeye
islave
icthyosaur
leech
controller
nihilanth
scientist
snark
zombie
radzę nie dodawać zbyt durzo do precachu bo serwer może się crashować :P

Instalacja:
Wgrywamy wszystkie pliki przez ftp
do metamod/plugins.ini dopisujemy:
dla linuxa
linux addons/monster/dlls/monster_mm_i386.so
dla windowsa(lepsza stabilniejsza wersja :P)
win32 addons\monster\dlls\monster_mm.dll
do amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy:
Monster_Cfg.amxx
exp_mod.amxx

Dodawanie spawnów:
stajemy (lub włazimy na friluku) w miejsce gdzie ma respić się monster
i w konsoli wpisujemy:
monster_cfg
dalej wybieramy jaki monster ma się respić
czas co jaki ma się respić i pod jakim kątem (w którą stronę ma się odwrócić)
następnie trzeba przeładować mapę

Cvary:
mxp_agrunt_xp 15
mxp_apache_xp 20
mxp_barney_xp 15
mxp_bigmomma_xp 25
mxp_bullsquid_xp 5
mxp_controller_xp 15
mxp_gargantua_xp 50
mxp_headcrab_xp 3
mxp_houndeye_xp 5
mxp_hassassin_xp 15
mxp_hgrunt_xp 15
mxp_scientist_xp 1
mxp_islave_xp 10
mxp_snark_xp 1
mxp_zombie_xp 0

Jeżeli nie posiadasz diablo z natywami(tymi by QTM. Peyote) dodaj ten kod na samym końcu sma
Spoiler


Mod i pluginy nie są moje tylko pozbierane i przerobione przeze mnie :)
Źródło: http://nahaju.net/to...-moda-vt931.htm

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 20.03.2011 20:24

Z tego, to tylko Agrunt i Apache (helikopter) mi się pokazuje. Trzeba mieć swoje modele?

#3 Niscree

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 20.03.2011 21:53

w monster_precache.cfg musisz odblokować(usunąć "//")
  • +
  • -
  • 0

#4 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 21.03.2011 06:21

Czy się nie myle to te potworki sa jak boty tylko zmienione modele?
Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.

I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??

#5 Niscree

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 21.03.2011 08:28

Czy się nie myle to te potworki sa jak boty tylko zmienione modele?
Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.

pierwsze słysze :P
te potworki są jak boty ale to nie są boty(nie zajmują slota)

I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??


nic nie musisz zmieniać tylko dodać ten kod na końcu i skompilować
  • +
  • -
  • 0

#6 ponury

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wladek
Offline

Napisano 09.04.2011 14:02

Czemu moge dac tylko 2 stwory na mape ? ...
  • +
  • -
  • 0

#7 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 09.04.2011 14:57

w monster_precache.cfg

pousuwaj // i bd mial klasy -.-
  • +
  • -
  • 0

#8 ponury

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:30
  • Lokalizacja:Wladek
Offline

Napisano 09.04.2011 15:08

pousuwalem juz na poczatku...

I i tak nie ma .

Z reszta jak na jakies mapce dam ze ma byc 5 potworow to i tak bedzie 1 .. --.--
  • +
  • -
  • 0

#9 Niscree

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 11.04.2011 12:30

widocznie coś źle dodajesz Oo
  • +
  • -
  • 0

#10 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 11.04.2011 13:47

Niestety tak jest.
Od siebie nie polecam tej modyfikacji - miałem u siebie na serwie i się nie sprawdziła w dodatku ma takie bugi jak :
Gdy zabijemy potwora na none to leci nam lvl.
Gdy zabijemy potwora jak jeszcze nam nie wczytało lvl to KASUJE NAM LVL.
Tyle by me ;)

@down
Baza danych jest dobra bo z unixa ;)
Lvl nie wczytuje się tylko gdy b.szybko wybierze się klasę z menu.

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 11.04.2011 14:59

  • +
  • -
  • 0

#11 Niscree

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 11.04.2011 13:49

no to wystarczy kupić dobrą baze danych :)
  • +
  • -
  • 0

#12 kotek312

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 12.04.2011 22:24

a wiecie moze jak usunac spawny?
  • +
  • -
  • 0

#13 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 13.04.2011 11:47

cstrike>maps>nazwa_mapy_monster.cfg
  • +
  • -
  • 0

#14 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 16:33

Ciekawe :-) Ale Niscree,dodałbyś jeszcze drop itemów z potworów,dodatkowej kasy,czy nawet HP,(takie dodatki)bo sam exp,to troche kicha i byłoby ok.



Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 16:37


#15 Niscree

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 26.04.2011 18:11

to chyba nie jest takie trudne więc każdy może sobie przerobić na własne potrzeby ^^
chyba że baaardzo chcecie żebym coś takiego zrobił :P

Użytkownik Niscree edytował ten post 26.04.2011 18:11

  • +
  • -
  • 0

#16 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 18:16

przydałoby się sam drop itemów.Warto by było jakbyś zrobił.tylko najlepiej,że nie 100% szans tylko np. 20,czy 30% na item


przydałoby się także naprawić te błędy które mówił 0nYk3

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 18:18


#17 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 26.04.2011 18:22

@up
Da się naprawić bo już naprawiłem może nie jakimś super kodem ale działa.
Diablomod 5.9l z natywami - AMXX.pl: Support AMX Mod X
I potem gdzieś w funkcji tej modyfikacje (tam gdzie odpowiada za dodanie expa) wstawiasz ifa
db_get_user_level(id) większe od np 1 lub 2 to dopiero doda expa.
Dlaczego tak ? A no bo jak Ci nie wczyta się lvl to też Ci nie leci.
@edit
I chyba to samo z dodaniem itemu.
db_set_user_item(id, item) na 0 czyli losowy.

No ale plugin też troche obciąża serwer i jak dla mnie to dobry tylko na pierwszy rzut oka, a po dłuższych przemyśleniach to bida ;)
@down
Faktycznie tak by zwiększyło wydajność że szok :wstyd:
Mam nadzieję że mnie zrozumiałeś z tą wydajnością.

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 28.04.2011 17:52

  • +
  • -
  • 0

#18 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 20:53

wiesz,to nie taka mega przeróbka monstermoda,tylko poprostu zostal zmieniony zapis expa z osobnego,do diablomoda

0nYk3

opisz dokładniej,gdzie co i jak,oki?,bo troche to co mówiłeś to półrozumiem

A po za tym,jeśli trzeba dodac tylko natywy,to po co dodawac funkcje do diablomod.sma,nie najlepiej napisac reszte w osobnym pluginie a w diablo tylko register_native i register_library?? to by wtedy oszczedzilo moda,i "ciut" zwiekszylo wydajnosc

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 20:56


#19 Niscree

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.04.2011 21:55

tak ci powinny dropić itemy(nie sprawdzalem)
http://amxx.pl/wklejka/13039376574518/
  • +
  • -
  • 0

#20 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 14.05.2011 20:33

Sorka za ref ale mogę poprosić o diablo z natywami by peyote?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Dodatek

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych