Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
radzę nie dodawać zbyt durzo do precachu bo serwer może się crashować
Instalacja: Wgrywamy wszystkie pliki przez ftp do metamod/plugins.ini dopisujemy: dla linuxa
linux addons/monster/dlls/monster_mm_i386.so
dla windowsa(lepsza stabilniejsza wersja )
win32 addons\monster\dlls\monster_mm.dll
do amxmodx/configs/plugins.ini dopisujemy:
Monster_Cfg.amxx
exp_mod.amxx
Dodawanie spawnów: stajemy (lub włazimy na friluku) w miejsce gdzie ma respić się monster i w konsoli wpisujemy:
monster_cfg
dalej wybieramy jaki monster ma się respić czas co jaki ma się respić i pod jakim kątem (w którą stronę ma się odwrócić) następnie trzeba przeładować mapę
Czy się nie myle to te potworki sa jak boty tylko zmienione modele?
Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.
I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??
Czy się nie myle to te potworki sa jak boty tylko zmienione modele? Jeśli tak to większość firm nie zezwala na stawianie botów, a jak juz postawisz to ci serwer wyłaczaja.
pierwsze słysze te potworki są jak boty ale to nie są boty(nie zajmują slota)
I pytanko czy jak wgram te nativy to wszystkie klasy musze w osobnym plugnie potem czy jak??
nic nie musisz zmieniać tylko dodać ten kod na końcu i skompilować
Niestety tak jest.
Od siebie nie polecam tej modyfikacji - miałem u siebie na serwie i się nie sprawdziła w dodatku ma takie bugi jak :
Gdy zabijemy potwora na none to leci nam lvl.
Gdy zabijemy potwora jak jeszcze nam nie wczytało lvl to KASUJE NAM LVL.
Tyle by me
@down
Baza danych jest dobra bo z unixa
Lvl nie wczytuje się tylko gdy b.szybko wybierze się klasę z menu.
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 11.04.2011 14:59
@up Da się naprawić bo już naprawiłem może nie jakimś super kodem ale działa. Diablomod 5.9l z natywami - AMXX.pl: Support AMX Mod X I potem gdzieś w funkcji tej modyfikacje (tam gdzie odpowiada za dodanie expa) wstawiasz ifa db_get_user_level(id) większe od np 1 lub 2 to dopiero doda expa. Dlaczego tak ? A no bo jak Ci nie wczyta się lvl to też Ci nie leci. @edit I chyba to samo z dodaniem itemu. db_set_user_item(id, item) na 0 czyli losowy.
No ale plugin też troche obciąża serwer i jak dla mnie to dobry tylko na pierwszy rzut oka, a po dłuższych przemyśleniach to bida @down Faktycznie tak by zwiększyło wydajność że szok Mam nadzieję że mnie zrozumiałeś z tą wydajnością.
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 28.04.2011 17:52
wiesz,to nie taka mega przeróbka monstermoda,tylko poprostu zostal zmieniony zapis expa z osobnego,do diablomoda
0nYk3
opisz dokładniej,gdzie co i jak,oki?,bo troche to co mówiłeś to półrozumiem
A po za tym,jeśli trzeba dodac tylko natywy,to po co dodawac funkcje do diablomod.sma,nie najlepiej napisac reszte w osobnym pluginie a w diablo tylko register_native i register_library?? to by wtedy oszczedzilo moda,i "ciut" zwiekszylo wydajnosc
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.04.2011 20:56