Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z client_authorized client_putinserver


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 18.03.2011 17:03

Witam, zrobilem sobie taki maly plugin testowy zeby pobawic sie tablicami ale strasznie bylem zaskoczony gdy funkcja w putinserver nie zostala wykonana,
tzn zostaje wykonana tuz po zmianie mapy gdy pierwszy raz wejde na serwer, przy kolejnym polaczeniu, brak jakichkolwiek komunikatow.
Gdy to samo robie przez komende lista graczy, dziala (test robiony na localhost nonsteam)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define max_wpisow 4

new g_nick_gracza[max_wpisow][32];

public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
register_clcmd("say /dopisz","dopisz_gracza",ADMIN_ALL,"Dopisuje do tablicy")
register_clcmd("say /lista","lista_graczy",ADMIN_ALL,"wyswietla liste")

}

public client_putinserver(id)
{
new nick_gracza[32];
get_user_name(id,nick_gracza,31)
static licznik
for(licznik=0; licznik < max_wpisow-1; licznik++)
{
if(equal(g_nick_gracza[licznik], nick_gracza ))
{
client_print(0, print_chat, "Twoj nick jest w bazie %s ", g_nick_gracza[licznik] )

}
else client_print(0, print_chat, "Nick gracza z listy %s to nie twoj nick", g_nick_gracza[licznik] )
}
}


public lista_graczy(id)
{
new nick_gracza[32];
get_user_name(id,nick_gracza,31)
static licznik
for(licznik=0; licznik < max_wpisow-1; licznik++)
{
if(equal(g_nick_gracza[licznik], nick_gracza ))
{
client_print(0, print_chat, "Twoj nick jest w bazie %s ", g_nick_gracza[licznik] )

}
else client_print(0, print_chat, "Nick gracza z listy %s to nie twoj nick", g_nick_gracza[licznik] )
}
}

public dopisz_gracza(id)
{
new nick_gracza[32]
get_user_name(id,nick_gracza,31)
static licznik
for(licznik = 0; licznik <= max_wpisow-1; licznik++)
{
if(licznik == max_wpisow-1) return
if(!g_nick_gracza[licznik][0]) break
}
copy(g_nick_gracza[licznik], 31, nick_gracza)
client_print(0, print_chat, "Nick gracza %s dopisano do listy", g_nick_gracza[licznik])
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych