tzn zostaje wykonana tuz po zmianie mapy gdy pierwszy raz wejde na serwer, przy kolejnym polaczeniu, brak jakichkolwiek komunikatow.
Gdy to samo robie przez komende lista graczy, dziala (test robiony na localhost nonsteam)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define max_wpisow 4
new g_nick_gracza[max_wpisow][32];
public plugin_init() {
register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR")
register_clcmd("say /dopisz","dopisz_gracza",ADMIN_ALL,"Dopisuje do tablicy")
register_clcmd("say /lista","lista_graczy",ADMIN_ALL,"wyswietla liste")
}
public client_putinserver(id)
{
new nick_gracza[32];
get_user_name(id,nick_gracza,31)
static licznik
for(licznik=0; licznik < max_wpisow-1; licznik++)
{
if(equal(g_nick_gracza[licznik], nick_gracza ))
{
client_print(0, print_chat, "Twoj nick jest w bazie %s ", g_nick_gracza[licznik] )
}
else client_print(0, print_chat, "Nick gracza z listy %s to nie twoj nick", g_nick_gracza[licznik] )
}
}
public lista_graczy(id)
{
new nick_gracza[32];
get_user_name(id,nick_gracza,31)
static licznik
for(licznik=0; licznik < max_wpisow-1; licznik++)
{
if(equal(g_nick_gracza[licznik], nick_gracza ))
{
client_print(0, print_chat, "Twoj nick jest w bazie %s ", g_nick_gracza[licznik] )
}
else client_print(0, print_chat, "Nick gracza z listy %s to nie twoj nick", g_nick_gracza[licznik] )
}
}
public dopisz_gracza(id)
{
new nick_gracza[32]
get_user_name(id,nick_gracza,31)
static licznik
for(licznik = 0; licznik <= max_wpisow-1; licznik++)
{
if(licznik == max_wpisow-1) return
if(!g_nick_gracza[licznik][0]) break
}
copy(g_nick_gracza[licznik], 31, nick_gracza)
client_print(0, print_chat, "Nick gracza %s dopisano do listy", g_nick_gracza[licznik])
}