Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.03.2011 19:27

Witajcie, czy da sie jakos zablokowac tzw automaty z bronia ktore sa na mapach jail ?
CurWeapon chyba odpada bo bron da sie wziść ale pozniej mozna ja wyrzucic.
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 17.03.2011 03:17

Usuń byty game_player_equip (tak mi się wydaje że to ten byt)
  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.03.2011 07:56

mam uzyc remove_enity?
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 17.03.2011 08:24

Zakładając, że to ten byt, o którym wspominał Abes,
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

new g_iFwdSpawn;

public plugin_precache( ) {
g_iFwdSpawn = register_forward( FM_Spawn, "ufwd_Spawn" );

}

public ufwd_Spawn( ent ) {
if( pev_valid( ent ) )
{
new iEnt;
iEnt = -1;
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", "game_player_equip" ) ) != 0 )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
}

}

}

public plugin_init( ) {
if( g_iFwdSpawn > 0 )
{
unregister_forward( FM_Spawn, g_iFwdSpawn );
}

}

  • +
  • -
  • 0

#5 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.03.2011 15:56

Zakładając, że to ten byt, o którym wspominał Abes,

#include < amxmodx >
#include < fakemeta >

new g_iFwdSpawn;

public plugin_precache( ) {
g_iFwdSpawn = register_forward( FM_Spawn, "ufwd_Spawn" );

}

public ufwd_Spawn( ent ) {
if( pev_valid( ent ) )
{
new iEnt;
iEnt = -1;
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", "game_player_equip" ) ) != 0 )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
}

}

}

public plugin_init( ) {
if( g_iFwdSpawn > 0 )
{
unregister_forward( FM_Spawn, g_iFwdSpawn );
}

}

dzięki dziala tylko mam taki problem ze jak klikne w button to znikaja mi bronie jakie mialem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych