Witajcie, czy da sie jakos zablokowac tzw automaty z bronia ktore sa na mapach jail ?
CurWeapon chyba odpada bo bron da sie wziść ale pozniej mozna ja wyrzucic.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Blokowanie broni
Temat rozp. Pittero, 16.03.2011 19:27
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.03.2011 19:27
#2
Napisano 17.03.2011 03:17
Usuń byty game_player_equip (tak mi się wydaje że to ten byt)
#3
Napisano 17.03.2011 07:56
mam uzyc remove_enity?
#4
Napisano 17.03.2011 08:24
Zakładając, że to ten byt, o którym wspominał Abes,
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
new g_iFwdSpawn;
public plugin_precache( ) {
g_iFwdSpawn = register_forward( FM_Spawn, "ufwd_Spawn" );
}
public ufwd_Spawn( ent ) {
if( pev_valid( ent ) )
{
new iEnt;
iEnt = -1;
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", "game_player_equip" ) ) != 0 )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
}
}
}
public plugin_init( ) {
if( g_iFwdSpawn > 0 )
{
unregister_forward( FM_Spawn, g_iFwdSpawn );
}
}
#5
Napisano 17.03.2011 15:56
dzięki dziala tylko mam taki problem ze jak klikne w button to znikaja mi bronie jakie mialem.Zakładając, że to ten byt, o którym wspominał Abes,
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
new g_iFwdSpawn;
public plugin_precache( ) {
g_iFwdSpawn = register_forward( FM_Spawn, "ufwd_Spawn" );
}
public ufwd_Spawn( ent ) {
if( pev_valid( ent ) )
{
new iEnt;
iEnt = -1;
while( ( iEnt = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, iEnt, "classname", "game_player_equip" ) ) != 0 )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, iEnt );
}
}
}
public plugin_init( ) {
if( g_iFwdSpawn > 0 )
{
unregister_forward( FM_Spawn, g_iFwdSpawn );
}
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych