Czytałem kilka postów na ten temat ale mi nie działało zrobiłem to tak:
if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
niewidzialnosc_kucanie[id] = 0;
ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
ilosc_min_gracza[id] = 0;
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
if(para_ent[id] > 0) {
remove_entity(para_ent[id])
set_user_gravity(id, 1.0)
para_ent[id] = 0
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
}
switch(klasa_gracza[id])
Tu dalem set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); tak jak pisało w poście.
public CurWeapon(id)
{
if(freezetime || !klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = read_data(2);
UstawSzybkosc(id);
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Jezus && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
return PLUGIN_CONTINUE;No i jak wchodzę na serwer i na klase Riflowiec i na nożu jestem dalej widzialny HELP.
Jak coś to daje sma.


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



QTM_COD_MOD_by_Sajjuk.amxx







