Czytałem kilka postów na ten temat ale mi nie działało zrobiłem to tak:
if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } niewidzialnosc_kucanie[id] = 0; ilosc_rakiet_gracza[id] = 0; ilosc_apteczek_gracza[id] = 0; ilosc_min_gracza[id] = 0; ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0; ilosc_skokow_gracza[id] = 0; ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0; if(para_ent[id] > 0) { remove_entity(para_ent[id]) set_user_gravity(id, 1.0) para_ent[id] = 0 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); } switch(klasa_gracza[id])
Tu dalem set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); tak jak pisało w poście.
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) podkladajacy = id; set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); if(klasa_gracza[id] == Jezus && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15); if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE;
No i jak wchodzę na serwer i na klase Riflowiec i na nożu jestem dalej widzialny HELP.
Jak coś to daje sma.