Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodawanie klasy z niewidzialnością na nożu.Jak dodac niewidzialność

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:luq
  • Lokalizacja:lol
Offline

Napisano 15.03.2011 16:52

Witam. Mam problem z klasą, która ma niewidzialność na nożu.

Czytałem kilka postów na ten temat ale mi nie działało zrobiłem to tak:
if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	niewidzialnosc_kucanie[id] = 0;
	ilosc_rakiet_gracza[id] = 0;
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
	ilosc_min_gracza[id] = 0;
	ilosc_dynamitow_gracza[id] = 0;
	ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
	ilosc_spadochronow_gracza[id] = 0;
	if(para_ent[id] > 0) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	}	
	switch(klasa_gracza[id])
		

Tu dalem set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255); tak jak pisało w poście.


public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new weapon = read_data(2);
	
	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
		podkladajacy = id;
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
	if(klasa_gracza[id] == Assasin && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Ninja && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Jezus && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
	if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


	return PLUGIN_CONTINUE;


No i jak wchodzę na serwer i na klase Riflowiec i na nożu jestem dalej widzialny HELP.



Jak coś to daje sma.
  • +
  • -
  • 1

#2 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.03.2011 17:05

	if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);	
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Czemu 2 razy?... Tej drugiej linijki nie powinny chyba być ;/

Użytkownik Whisper edytował ten post 15.03.2011 17:05

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#3 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:luq
  • Lokalizacja:lol
Offline

Napisano 15.03.2011 17:30

A wszystko inne jest dobrze czy nie??

Dodano 15 marzec 2011 - 17:38:
Zrobilem tak ,że dałem tylko 1 linikę

if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

ale i tak nie działa. :(:(:(:(:(

Ja by ktoś umiał niech mi doda do tego sma niewidzialność na nożu na klasie Riflowiec będzie +

Jak cos to moje gg to:23063004

Dodano 16 marzec 2011 - 14:24:
Przez pomyłkę zapomniałem dać sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 16.03.2011 14:34

Riflowiec niewidzialny na nożu.
  • +
  • -
  • 0

#5 edward1314

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Mazury
Offline

Napisano 16.03.2011 14:57

Riflowiec niewidzialny na nożu.



Wypisałeś bronie tej klasy tylko. Jak dostanie np. m4 jako dodatek do itemu to on chyba bedzie dalej nie widoczny. Bo nie zaznaczyłeś go.

Jakbym zrobil tak to by dzialalo?:


if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);


Chodzi mi o to, że == oznacza ze jak ma noz to jest niewidzilany. A != oznacza, ze jak ma inna bron niz noz to jest normalnie. Moje rozumowanie jest dobre?


EDIT:

Tu masz na pewno dzialajacy kod:

if(klasa_gracza[id] == Riflowiec && weapon == CSW_KNIFE)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
else
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

Użytkownik edward1314 edytował ten post 16.03.2011 22:50

  • +
  • -
  • 2

#6 LuKq

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:luq
  • Lokalizacja:lol
Offline

Napisano 16.03.2011 15:00

Dalej nie działa nie wiem dlaczego :(:(


Daje na nóz i dalej jestem widzialny:(:(

Spróbuj jeszcze raz mi to zrobić ale na tym sma bo moze cos na tamtym spieprzyłem :(:(

Dodano 16 marzec 2011 - 19:53:
A nie trzeba dodać coś tutaj:

public player_Think(id){
        if(!is_user_alive(id)){
                return HAM_IGNORED;
        }
        if(!niewidzialnosc_kucanie[id]){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
                return HAM_IGNORED;
        }
        new button = get_user_button(id);
        new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
        if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
        }
        else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
                set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
        }
        return HAM_HANDLED;
}

bo ja tu mam takie rzeczy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych