Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabojca grawitacja,widocznosc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 13.03.2011 22:00

Witam mam takie problemy
1 Jak zrobic aby klasa miala zmniejszona grawitacje (1/3 tego co ninja) ale tylko na nozu bez ladowania
2 Jak uczynic aby Zabojca mial zawsze 100 widocznosci a mimo to po naladowaniu na nozu jego widocznosc spadala do 8-10 (tak jak jest ninja zrobiony nie dziala)

Dam + ika

#2 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 15.03.2011 15:30

1. Znajdź
public set_gravitychange(id)
Po tym:
if(player_class[id] == Ninja)
{
	if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
	else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
	else set_user_gravity(id, 0.25)
}
Dodaj to:
else if(player_class[id] == KLASA && on_knife[id])
{
	if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.67)
	else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.7)
	else set_user_gravity(id, 0.75)
}

2.
Znajdź:
public set_renderchange(id)
Po tym:
if (player_class[id] == Ninja)
{
	new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]

	render = 13
				
	if(player_b_inv[id]>0)
	{
		while(inv_bonus>0)
		{
			inv_bonus-=20
			render--
		}
	}
			
	if(player_b_usingwind[id]==1)
	{
		render/=2
	}
				
	if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Dodaj to:
if (player_class[id] == zabojca)
{
	new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]

	render = 100
	
	if(invisible_cast[id]>0 && on_knife[id])
	{
		if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
		else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
	}
				
	if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

I usuń to:
else if(invisible_cast[id]==1)
{
	if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
	else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}

Nie testowałem, ale powinno działać, sprawdź i daj znać.

Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 15.03.2011 15:31

  • +
  • -
  • 1
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 17.03.2011 13:10

^^ Deed bardzo dziekuje ci za pomoc Mianowicie co do tematu jesli ktos będę chcial aby zabojca mial zmniejszona wytrzymalosc i do tego mogl stac sie niewidoczny na nozu musi dodac

else if(player_class[id] == Zabojca)
                        {
                                render = 110
                                if(player_b_inv[id]>0) render = 110 - player_b_inv[id]
                                
                                set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
                        }

najlepiej po
else if(invisible_cast[id]==1)
w
public set_renderchange(id)


Wybacz ^^deed ale twoich opcji niesprawdzalem bo ta mi dziala a juz mnie denerwowac zaczyna to diablo i poprostu mi sie niechce xD

co do grawitacji na nozu to dziala super dzięki i +

Do zamkniecia ale nieusuwajcie przyda sie:D

Użytkownik cesik edytował ten post 17.03.2011 13:11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych