Witam mam takie problemy
1 Jak zrobic aby klasa miala zmniejszona grawitacje (1/3 tego co ninja) ale tylko na nozu bez ladowania
2 Jak uczynic aby Zabojca mial zawsze 100 widocznosci a mimo to po naladowaniu na nozu jego widocznosc spadala do 8-10 (tak jak jest ninja zrobiony nie dziala)
Dam + ika
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zabojca grawitacja,widocznosc
Temat rozp.
cesik
, 13.03.2011 22:00
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.03.2011 22:00
#2
Napisano 15.03.2011 15:30
1. Znajdź
2.
Znajdź:
I usuń to:
Nie testowałem, ale powinno działać, sprawdź i daj znać.
public set_gravitychange(id)Po tym:
if(player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) }Dodaj to:
else if(player_class[id] == KLASA && on_knife[id]) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.67) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.7) else set_user_gravity(id, 0.75) }
2.
Znajdź:
public set_renderchange(id)Po tym:
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } } if(player_b_usingwind[id]==1) { render/=2 } if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }Dodaj to:
if (player_class[id] == zabojca) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 100 if(invisible_cast[id]>0 && on_knife[id]) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) } if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2 set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }
I usuń to:
else if(invisible_cast[id]==1) { if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id]))) else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10) }
Nie testowałem, ale powinno działać, sprawdź i daj znać.
Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 15.03.2011 15:31
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!
#3
Napisano 17.03.2011 13:10
Deed bardzo dziekuje ci za pomoc Mianowicie co do tematu jesli ktos będę chcial aby zabojca mial zmniejszona wytrzymalosc i do tego mogl stac sie niewidoczny na nozu musi dodac
najlepiej po
Wybacz ^^deed ale twoich opcji niesprawdzalem bo ta mi dziala a juz mnie denerwowac zaczyna to diablo i poprostu mi sie niechce
co do grawitacji na nozu to dziala super dzięki i +
Do zamkniecia ale nieusuwajcie przyda sie:D
else if(player_class[id] == Zabojca) { render = 110 if(player_b_inv[id]>0) render = 110 - player_b_inv[id] set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render) }
najlepiej po
else if(invisible_cast[id]==1)w
public set_renderchange(id)
Wybacz ^^deed ale twoich opcji niesprawdzalem bo ta mi dziala a juz mnie denerwowac zaczyna to diablo i poprostu mi sie niechce
co do grawitacji na nozu to dziala super dzięki i +
Do zamkniecia ale nieusuwajcie przyda sie:D
Użytkownik cesik edytował ten post 17.03.2011 13:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych