Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ewolucje klas
Started By Death_Player, 13.03.2011 18:07
13 replies to this topic
#1
Posted 13.03.2011 18:07
Witam, widziałem już kiedyś temat na tym forum lecz tamto było tak pisane powierzchownie i nie wiem co i jak czy ktoś mógłby zrobić poradnik dotyczący ewolucji klas ?
#2
Posted 13.03.2011 19:44
A więc czy możecie zrobić ? (up twoja odpowiedź była bardzo pomocna łap +)
#3
Posted 13.03.2011 20:37
Jak ma wyglądać ta ewolucja ?
Dodano 13 marzec 2011 - 20:38:
Jezeli ktos wbije klasą np lvl 100 to zmienia sie mu nazwa i ma nowy skill ?
Dodano 13 marzec 2011 - 20:39:
Denne teksty zostaw dla siebie , forum jest od pomocy
Dodano 13 marzec 2011 - 20:38:
Jezeli ktos wbije klasą np lvl 100 to zmienia sie mu nazwa i ma nowy skill ?
Dodano 13 marzec 2011 - 20:39:
Tak możemy, co nie oznacza że zrobimy ;]
Denne teksty zostaw dla siebie , forum jest od pomocy
#4
Posted 13.03.2011 21:01
Jest to dokładna odpowiedź na zadane pytanie. Mógł zapytać "czy zrobicie" a nie "czy możecie zrobić"
#5
Posted 14.03.2011 06:45
"Jezeli ktos wbije klasą np lvl 100 to zmienia sie mu nazwa i ma nowy skill ?"
Dokładnie tak. Można jeszcze dodać jakiś dźwięk lub napis z informacją o lvlup'u
Tylko po lvl up będzie ciągnięty ten sam level czy może od 1 lvlu ?
Dokładnie tak. Można jeszcze dodać jakiś dźwięk lub napis z informacją o lvlup'u
Tylko po lvl up będzie ciągnięty ten sam level czy może od 1 lvlu ?
#6
Posted 14.03.2011 07:13
Teoretycznie na logikę można dożo zrobić
Zrobic jeszcze jedna zmienna do sql np ewolucja
i dac w jakims publiku np giveexp
if(ewolucja[id]==0 && player_lvl[id]>100)
ewolucja[id] = 1
i potem robisz ze jesli ewolucja == 1 to zmienia sie name
co do mocy to mozna dac np
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas && ewolucja[id] == 1 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
moc po 100 lv czyli po ewulacij
Zrobic jeszcze jedna zmienna do sql np ewolucja
i dac w jakims publiku np giveexp
if(ewolucja[id]==0 && player_lvl[id]>100)
ewolucja[id] = 1
i potem robisz ze jesli ewolucja == 1 to zmienia sie name
co do mocy to mozna dac np
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))moc blinka (telrport)
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas && ewolucja[id] == 1 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
moc po 100 lv czyli po ewulacij
#7
Posted 14.03.2011 07:29
Dokładnie , w taki sam sposób można zrobić nazwe klasy
#8
Posted 14.03.2011 13:35
ehh, mi trzeba podać jak łatki ctrl+c i ctrl+v, ale umiem dodawać klasy i znam angielski więc nie trzeba tak BARDZO wyjaśniać, z góry dzięki jak by ktoś się jeszcze trochę wysilił i opisał to bardziej szczegółowo.
#9
Posted 14.03.2011 14:25
To powiedz co dokładnie chcesz, Np.
Jak ktos wbije 100 lvl KLASA1 to odblokowywuje sie mu KLASA2
Jak ktos wbije 100 lvl KLASA1 to odblokowywuje sie mu KLASA2
#10
Posted 14.03.2011 16:30
Tak dokładnie,
Gracz nabija klasą1 X lvl to:
Zostanie odegrany dźwięk .mp3
Zostanie wyświetlona informacja o ewolucji do Klasy2
Zostanie automatycznie zmieniona nazwa w menu z wyborem klas zamiast Klasa1 to Klasa2
W menu będzie dodany dopisek po lvlu klasy poziom ewolucji klasy Max ewolucja to 3 (Jak jest na to jakiś prosty sposób a jak nie to nie)
A co do zmiany mocy do klasy to wystarczy tej klasie dodać moc jak każdej innej ?
Gracz nabija klasą1 X lvl to:
Zostanie odegrany dźwięk .mp3
Zostanie wyświetlona informacja o ewolucji do Klasy2
Zostanie automatycznie zmieniona nazwa w menu z wyborem klas zamiast Klasa1 to Klasa2
W menu będzie dodany dopisek po lvlu klasy poziom ewolucji klasy Max ewolucja to 3 (Jak jest na to jakiś prosty sposób a jak nie to nie)
A co do zmiany mocy do klasy to wystarczy tej klasie dodać moc jak każdej innej ?
#11
Posted 14.03.2011 16:45
Ewolucja klasy 2 ma być osobną klasą ?
#12
Posted 14.03.2011 16:49
Wydają mi się że by było łatwiej jakby właśnie była osobną.? Czyż nie ?
A dodam jeszcze że gdy klasa jest na poziomie ewolucji 2 to by się przydał nowy skilltree w sensie zaostrzone efekty np: dla klas na lvl ewo 1 ilość żyć za 1 pkt do siły = 1 dla klas na lvl ewo po 2 pkt do siły za 1 pkt i tak dalej do 3 ewo. to samo z innymi skillami.
A dodam jeszcze że gdy klasa jest na poziomie ewolucji 2 to by się przydał nowy skilltree w sensie zaostrzone efekty np: dla klas na lvl ewo 1 ilość żyć za 1 pkt do siły = 1 dla klas na lvl ewo po 2 pkt do siły za 1 pkt i tak dalej do 3 ewo. to samo z innymi skillami.
Edited by Death_Player, 14.03.2011 16:53.
#13
Posted 14.03.2011 16:59
Zbyt dużo chcesz ; /
1. Daj sma zeby ktos to wogóle zrobil Ci. ; )
1. Daj sma zeby ktos to wogóle zrobil Ci. ; )
#14
Posted 14.03.2011 17:16
poprzednie sma uległo obrażeniom jak da rade to proszę o naprawienie jak nie to proszę tu napisać to przepiszę.
Dodano 15 marzec 2011 - 20:37:
Jak udało wam się naprawić owy błąd to podeślijcie .sma .
Dodano 16 marzec 2011 - 16:42:
Napiszcie czy jakieś postępy.
Dodano 18 marzec 2011 - 07:12:
to są już jakieś te postępy? chociaż tamten błąd spróbujcie naprawić.
Dodano 19 marzec 2011 - 08:05:
Naprawił może ktoś już to sma ? pilnie potrzebne
Dodano 21 marzec 2011 - 07:14:
napiszcie chociaż czy ktoś to robi czu mam czekać że coś się tu stanie z tym diablo czy mam już zacząć robić nowe ?
Dodano 15 marzec 2011 - 20:37:
Jak udało wam się naprawić owy błąd to podeślijcie .sma .
Dodano 16 marzec 2011 - 16:42:
Napiszcie czy jakieś postępy.
Dodano 18 marzec 2011 - 07:12:
to są już jakieś te postępy? chociaż tamten błąd spróbujcie naprawić.
Dodano 19 marzec 2011 - 08:05:
Naprawił może ktoś już to sma ? pilnie potrzebne
Dodano 21 marzec 2011 - 07:14:
napiszcie chociaż czy ktoś to robi czu mam czekać że coś się tu stanie z tym diablo czy mam już zacząć robić nowe ?
Attached Files
Edited by Death_Player, 14.03.2011 17:16.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users