Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lolson

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mścice
Offline

Napisano 10.03.2011 22:27

*
Popularny

Chcialbym wam pokazac jak zrobic item zmniejszajacy grawitacje.
Na początku tworzymy jak normalny item potem szukamy
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);

pod tym dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX
set_user_gravity(id, 0.5)


Aby zrobic klase z wbudowanym takim itemem zamiast
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX

piszeny to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX ||(klasa_gracza[id] == Nazwa Klasy))

  • +
  • -
  • 6

#2 Neazo

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:340
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Rzgów
Offline

Napisano 10.03.2011 22:36

Nie wiem czy działa ale przyda się na pewno ;) leci +
Swoją drogą, umiesz robić jakieś fajne klasy na starym codzie?? pomógłbyś mi??

#3 Lolson

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Mścice
Offline

Napisano 11.03.2011 14:14

Napisz nazwy i co maja miec to ci zrobie pisz na pw
  • +
  • -
  • 0

#4 Jakubiak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.03.2011 18:08

Sprawdziłem. Item działa. Masz plusa.
  • +
  • -
  • 0

#5 Qski

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Lubichowo
Offline

Napisano 13.04.2011 06:17

*zamiast*
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX
set_user_gravity(id, 0.5)
*trzeba dać*
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
set_user_gravity(id, 0.5)
, a zamiast XX numer itemu :-)

Użytkownik Qski edytował ten post 20.04.2011 16:03

  • +
  • -
  • 0

#6 ForVeY

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:17
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Poznan
Offline

Napisano 13.04.2011 07:14

Nieżle Ziomek :) No Dam CI +
  • +
  • -
  • 0

#7 Fixiu

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:95
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:KNW TEAM
Offline

Napisano 13.04.2011 10:59

czym większa liczba, tym większa czy mniejsza?.

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.04.2011 15:07

0.5 to 500 grawitacji (standardowa 800), im mniejsza cyfra w 0.5 tym mniejsza grawitacja.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych