wiele już osób mnie pytało jak zrobić, żeby taki a taki item nie działał na takiej a takiej klasie. Ja wam zaprezentuje jak to zrobić. Do tego celu zablokujemy klasie Ninja itemków Fireshield, Arch Angel Wings oraz Small Angel Wings, a klasie Hunter (Łowca) itemka Stalkers Ring.
Zaczynamy zabawę:
* na samym początku tworzymy funkcję, która powoduje wywalenie i losowanie nowego itemku dla danej klasy
w public award_item(id, itemnum), pod ostatnim case swoich itemów, zamiast:
}
BoostRing(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
daj:
}
wywal_item(id)
BoostRing(id)
return PLUGIN_CONTINUE
}
public wywal_item(id)
{
if(player_class[id] == Ninja) //dlatego że nie chcemy tych itemków na ninjy
{
if(player_item_id[id]==10) //smalle
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
else if(player_item_id[id]==11) //archy
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
else if(player_item_id[id]==30) //fireshield
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
}
else if(player_class[id] == Hunter)
{
if(player_item_id[id]==17) //stalker
{
dropitem(id)
award_item(id,0)
}
}
}
dlaczego tam są takie liczby jak 10, 11, 30, 17? Ponieważ są to case itemów o które nam chodzi.
Pamiętaj! Jak zmieniasz itemy w diablo to upewnij się że pod case które podałem masz na pewno te same itemy!
Użytkownik FreZZy edytował ten post 10.03.2011 18:51