Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada itemu dla klasy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karmi1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.03.2011 07:17

Witam. Czy da się zablokować dany item dla klasy? Dajmy na przykład : Meekstone dla Ninja. Jeżeli tak to jak? :)
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.03.2011 16:42

if (player_class[id]==Ninja)
a potem esle i jak chcesz losowanie kolejne.
  • +
  • -
  • 0

#3 Karmi1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.03.2011 17:41

A tak dokładniej? Bo nie rozumiem :D

Tutaj daje kod itemu :

if (player_b_meekstone[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_meekstone[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Mozesz polozyc falszywa bombe uzywajac klawisz E. Gdy przeciwna druzyna zblizy sie do niej, wybuchnie zadajac obrazenia<br>")
	}

  • +
  • -
  • 0

#4 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 09.03.2011 18:09

To nie ten kod omg... ^
  • +
  • -
  • 0

#5 Karmi1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.03.2011 18:18

To w takim razie w jakim? :P
  • +
  • -
  • 0

#6 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 09.03.2011 18:21

Nie ośmieszaj się... Wpisz sobie case 50(i oczywiście wyszukaj to) i będziesz wiedział w którym publicu znajduje się ten kod.
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 09.03.2011 18:57

Zrób na przykład tak:

case 46: {
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])

if(player_class[id] == Mag) {
dropitem(id)
award_item(id, itemnum)
}

}


#8 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.03.2011 19:36

nieee
najlepiej zrób oddzielną funkcję, wywoływaną po case itemów, która będzie sprawdzała klasę postaci i numer itemka i losowała nowy... :)

wieczorem napisze co i jak

#9 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 09.03.2011 20:38

Zrób na przykład tak:

case 46: {
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])

if(player_class[id] == Mag) {
dropitem(id)
award_item(id, itemnum)
}

}

Lub:
case 46:
{
if(player_class[id] == Mag)
{
player_item_name[id] = "Dagon I"
player_item_id[id] = rannum
player_b_dagon[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj zeby uderzyc twojego przeciwnika piorunem ognia",player_item_name[id])
}
else
award_item(id, itemnum)
}


Edit1@
Nie zadziałał dałem o jedną klamrę zamykającą za dużo...
Tera zadziała na 100 %

Użytkownik KariiO edytował ten post 09.03.2011 22:18

  • +
  • -
  • 0

#10 Karmi1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.03.2011 21:18

To co napisałeś to co daje? Blokadę itemu "Dagon I" na Magu?
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 09.03.2011 22:00

nie, odwrotnie

poza tym ten kod nie działa -.-'

#12 Karmi1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.03.2011 22:04

FreZZy a ten kod o którym wcześniej pisałeś?
  • +
  • -
  • 0

#13 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.03.2011 22:10

jesli ma byc dla klasy

case 127:
		{
			if(player_class[id] == Ninja)
			{
				player_item_name[id] = "Podrecznik Ninja"
				player_item_id[id] = 127
				player_b_mom[id] = 1	
				if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
				
				show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Wyszkolenie Taktyczne!", player_item_name[id])
				ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Znalazl  ^x04 %s^x01", name, player_item_name[id])
			}
		}
u mnie dziala
a jesli ba byc z wykluczeniem klasy zamiast == dajesz !=

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 09.03.2011 22:11

  • +
  • -
  • 2

#14 Karmi1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 09.03.2011 22:57

Dobra działa ;D Leci +
  • +
  • -
  • 0

#15 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 10.03.2011 16:15

dobrze, tylko nie pomyślałeś co bedzie jak znajdzie ten item inna klasa

Wtedy będzie albo error (bug), bo case jest a nie ma nazwy i numera, albo będzie miała "none" a jednocześnie nie będzie mogła zdobyć żadnego innego

Dodano 10 marzec 2011 - 17:07:
Dobra powiem Wam jak to zrobić :)

tutek: [Tutek] Itemek nie dla każdego? - AMXX.pl: Support AMX Mod X

#16 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 10.03.2011 18:30

co do wyzej to nic sie nie stanie poprostu będzie pusto jak zabije 2x to będzie miała :]
  • +
  • -
  • 0

#17 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 10.03.2011 18:50

nie, testowałem, nie działało to powyżej




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych