Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sklep + Monety


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mr.Whit3

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 09.03.2011 13:11

Witam, wgrałem na CoD'a (Starego) Monety i chciałem, żeby sklep zamiast na $ był na monety a to mój sklep:
public Sklep(id)
{
	new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
	menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r15 Monet");
	menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r30 Monet");
	menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r50 Monet");
	menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r30 Monet");
	menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r10 Monet");
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r100 Monet");
	menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r200 Monet");
	menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r5 Monet");
	menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	menu_display(id, menu);
	new hp = get_user_health(id);
	new monety = monety_gracza[id]
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			new koszt = 15;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
			new ammount=20;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
		}
		case 1:
		{
			new koszt = 30;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			new ammount=50;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
		}
		case 2:
		{
			new koszt = 50;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			new ammount=100;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
		}
		case 3:
		{
			new koszt = 30;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
		}
		case 4:
		{
			
			new koszt = 10;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
			new rand = random_num(0,12);
			switch(rand)
			{
				case 0:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10 Monet^x01 !")
					monety+=10
				}
				case 1:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
					set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
					set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
				}
				case 2:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 3:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 3 Monet^x01 !")
					monety+=3
				}
				case 4:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 15 Monet^x01 !")
					monety+=15
				}
				case 5:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 6:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 7:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 8:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 500 EXP^x01 !")
					doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
					
				}
				case 9:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
					doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
				}
				case 10:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 11:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
					doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
				}
			}
			SprawdzPoziom(id);
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 5:
		{
			new koszt = 100;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
			SprawdzPoziom(id);
		}
		case 6:
		{
			new koszt = 300;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			monety-=koszt;
			doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
			ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
			SprawdzPoziom(id);
		}
		case 7:
		{
			new koszt = 30;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			monety-=koszt;
			DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Za pomoc oczywiście + :]
  • +
  • -
  • 0
Na GG: 7502883 pomagam odpłatnie ( chyba że to lekka edycja )
Pomogłem ?? Naciśnij Dołączona grafika !! Nic cię to nie kosztuje , a mnie Cieszy ^^




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych