public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r15 Monet"); menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r30 Monet"); menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r50 Monet"); menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r30 Monet"); menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r10 Monet"); menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r100 Monet"); menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r200 Monet"); menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r5 Monet"); menu_display(id, menu); }
public Sklep_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new hp = get_user_health(id); new monety = monety_gracza[id] switch(item) { case 0: { new koszt = 15; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } monety-=koszt; doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt; new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal"); } case 1: { new koszt = 30; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } monety-=koszt; new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine"); } case 2: { new koszt = 50; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } monety-=koszt; new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); } case 3: { new koszt = 30; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_CONTINUE; } monety-=koszt; set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla"); } case 4: { new koszt = 10; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_CONTINUE; } monety-=koszt; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka"); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie..."); new rand = random_num(0,12); switch(rand) { case 0: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10 Monet^x01 !") monety+=10 } case 1: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !") set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3); set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0); } case 2: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 3: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 3 Monet^x01 !") monety+=3 } case 4: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 15 Monet^x01 !") monety+=15 } case 5: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 6: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 7: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 8: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 500 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; } case 9: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek; } case 10: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !") } case 11: { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !") doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail; } } SprawdzPoziom(id); return PLUGIN_CONTINUE; } case 5: { new koszt = 100; if (monety<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet."); return PLUGIN_CONTINUE; } monety-=koszt; doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } case 6: { new koszt = 300; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_HANDLED; } monety-=koszt; doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!"); SprawdzPoziom(id); } case 7: { new koszt = 30; if (monety<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!"); return PLUGIN_HANDLED; } monety-=koszt; DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Za pomoc oczywiście +