public Sklep(id)
{
	new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
	menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r15 Monet");
	menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r30 Monet");
	menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r50 Monet");
	menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r30 Monet");
	menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r10 Monet");
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r100 Monet");
	menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r200 Monet");
	menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r5 Monet");
	menu_display(id, menu);
}public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	menu_display(id, menu);
	new hp = get_user_health(id);
	new monety = monety_gracza[id]
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			new koszt = 15;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			doswiadczeniezdobycia_monety[id] -= koszt;
			new ammount=20;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
		}
		case 1:
		{
			new koszt = 30;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			new ammount=50;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
		}
		case 2:
		{
			new koszt = 50;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			new ammount=100;
			new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
			set_user_health(id, nowe_zdrowie);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
		}
		case 3:
		{
			new koszt = 30;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
			set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
		}
		case 4:
		{
			
			new koszt = 10;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
			new rand = random_num(0,12);
			switch(rand)
			{
				case 0:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10 Monet^x01 !")
					monety+=10
				}
				case 1:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
					set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
					set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
				}
				case 2:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 3:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 3 Monet^x01 !")
					monety+=3
				}
				case 4:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 15 Monet^x01 !")
					monety+=15
				}
				case 5:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 6:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 7:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 8:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 500 EXP^x01 !")
					doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
					
				}
				case 9:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
					doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
				}
				case 10:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
				}
				case 11:
				{
					ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
					doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
				}
			}
			SprawdzPoziom(id);
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 5:
		{
			new koszt = 100;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet.");
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
			monety-=koszt;
			doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
			ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
			SprawdzPoziom(id);
		}
		case 6:
		{
			new koszt = 300;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			monety-=koszt;
			doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
			ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
			SprawdzPoziom(id);
		}
		case 7:
		{
			new koszt = 30;
			if (monety<koszt)
			{
				ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci Monet!");
				return PLUGIN_HANDLED;
			}
			monety-=koszt;
			DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}Za pomoc oczywiście +
![:]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif) 
					
					

 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty 
					











