Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stworzyłem Nowe Statystyki i mam problem .


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 08.03.2011 18:59

Witam . Myślę że ktoś będzie umiał mi pomóc . Otóż to mój problem ... Stworzyłem 2 Nowe Statystyki
1. Statystyka to Obrona (Z nią mam problem ponieważ Nie daje ona obrony ... Na początku rundy ale daje wtedy kiedy damy w nią 1 pnkt wtedy pokazuje nam się obrona "Dodałem do Reset hud nie pomogło ")
} 
public set_armorchange(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new armo = get_user_armor(id)
                new armorr = player_armor[id]*1
                if (armo>99)
                {
                        set_user_armor(id,get_user_armor(id)+armorr)
                }
                set_user_armor(id,armorr)

        }

2. Statystyka to Kradzież Pieniędzy ( użyłem tutej player_b_theif Ale otóż mam problem ... z nią bo resetują się punkty co runde i też nie działa oba po prawnie . Co można z tym zrobić ??)

Tutej użyłem czegoś takiego
public add_theif_bonus(id,attacker_id)
{
	if (player_b_theif[attacker_id] > 0)
	{
		new roll1 = random_num(1,5)
		if (roll1 == 1)
		{
			if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif[attacker_id])
			{
				cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif[attacker_id])
				if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif[attacker_id] <= 16000)
				{
					cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif[attacker_id])		
				}
			}
			else
			{
				new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
				cs_set_user_money(id,0)
				if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
				{
					cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft)			
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych