1. Statystyka to Obrona (Z nią mam problem ponieważ Nie daje ona obrony ... Na początku rundy ale daje wtedy kiedy damy w nią 1 pnkt wtedy pokazuje nam się obrona "Dodałem do Reset hud nie pomogło ")
} public set_armorchange(id) { if(is_user_alive(id)) { new armo = get_user_armor(id) new armorr = player_armor[id]*1 if (armo>99) { set_user_armor(id,get_user_armor(id)+armorr) } set_user_armor(id,armorr) }
2. Statystyka to Kradzież Pieniędzy ( użyłem tutej player_b_theif Ale otóż mam problem ... z nią bo resetują się punkty co runde i też nie działa oba po prawnie . Co można z tym zrobić ??)
Tutej użyłem czegoś takiego
public add_theif_bonus(id,attacker_id) { if (player_b_theif[attacker_id] > 0) { new roll1 = random_num(1,5) if (roll1 == 1) { if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif[attacker_id]) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif[attacker_id]) if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif[attacker_id] <= 16000) { cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif[attacker_id]) } } else { new allthatsleft = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id,0) if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000) { cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft) } } } } }