Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.
Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}a jeśli dodamy i klase i item dodajemy if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}ot i cała filozofia

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.03.2011 16:03


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					


 
				
				
 
				
				

 
					
					 
				
				
 
				
				
 
				
				 
				
				
 
					
					 
				
				







 
  
		
 
		