Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 08.03.2011 16:02

*
Popularny

Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.

Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli ;)

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek ;)

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}
a jeśli dodamy i klase i item dodajemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

ot i cała filozofia ;)

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .

Użytkownik CheQ edytował ten post 08.03.2011 16:03

  • +
  • -
  • 13

#2 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 20.03.2011 17:05

A u mnie nie działa i nie wiem czemu .

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 20.03.2011 17:59

Gdyż iż ponieważ to nie ma prawa działać :>
  • +
  • -
  • 0

#4 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 20.03.2011 19:20

aha a wiesz jak to naprawić <_< ?

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 22.03.2011 08:55

u mnie to działa bez zarzutu ; /

więc gdzie jest problem? O.o

Użytkownik CheQ edytował ten post 22.03.2011 08:56

  • +
  • -
  • 0

#6 rMd

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:sdsds
  • Lokalizacja:sdfsds
Offline

Napisano 22.03.2011 13:29

U mnie też nie działa :)
  • +
  • -
  • 0

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 22.03.2011 14:41

CheQ, dobrze wiesz że tyle kodu co podałeś to stanowczo za mało, do tego trzeba podmieniać public CurWeapon, Ty podałeś 1 linijkę zaledwie i śmiesz kłamać że działa Ci to i innych w błąd wprowadzasz..

@rMd, później pokobinuje z tym jak co to się odezwę na steam.
  • +
  • -
  • 0

#8 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 22.03.2011 15:56

w takim razie prosze administracje o zamknięcie/usunięcie tematu.
  • +
  • -
  • 0

#9 BraciiK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:171
  • GG:
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Mchw
Offline

Napisano 24.03.2011 21:39

tak samo robie ; )

#10 BinDer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 02.04.2011 11:18

To jak zrobić to żeby nie bugowało się i działało?
  • +
  • -
  • 0

#11 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 14.04.2011 16:50

Na sam koniec *.sma QTM_CodMod:

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


W public CurWeapon przed return:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
set_user_clip(id, 2);



XX - Numer itemu.


Dla klasy:

public CurWeapon przed return:

      if(klasa_gracza[attacker] == Nazwa_Klasy)
set_user_clip(id, 2);



Nie testowane.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 14.04.2011 17:00

  • +
  • -
  • 0

#12 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 26.04.2011 11:24

Próbowałem to zrobić tak jak RPK. Shark podałeś ale niestety nie działa, czy mógłby ktoś to przetestować bo naprawdę ciekawa opcja na klasę z nieskończonym magazynkiem.
Drugie pytanie: czy istnieje możliwość zrobienia przedmiotu który miałby wpływ na szybkość przeładowania?
  • +
  • -
  • 0

#13 ReeBok1993

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:82
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 16:00

Gdyż iż ponieważ to nie ma prawa działać :>


Prawa są po to by je łamać! U mnie działa sposób z pierwszego postu! ;)
I git :D
  • +
  • -
  • 0

#14 o.s.t.r.o

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.04.2011 16:29

Ja dokładnie mam to co pan wyżej
od pana z 1 postu mi działa a od Sharka nie działa ;P
  • +
  • -
  • 0

#15 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 26.04.2011 16:51

Przecież sposób autora tematu nie ma prawa działać...
  • +
  • -
  • 0

#16 Kendzior87

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Matrix
Offline

Napisano 26.04.2011 22:22

no niestety samo wklejenie regułki z 1 postu autora nie ma prawa działać i nie działa bo próbowałem. Shark jak będziesz miał parę wolnych minut zerknij w swoją modyfikację bo niestety też mi nie zaskoczyło.
  • +
  • -
  • 0

#17 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 27.04.2011 07:54

mam to tak jak podałem w pierwszym poście i u mnie działa bez zarzutu.
  • +
  • -
  • 0

#18 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.04.2011 12:50

I z czego u Ciebie pobiera id broni? bez tego (niżej) się nie obejdzie i przestań kłamać.

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}

  • +
  • -
  • 0

#19 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 27.04.2011 13:00

RPK. Shark, przecież to jest już dodane do .sma CoD'a. Nie trzeba nic dodawać. Metoda CheQ'a działa poprawnie.
  • +
  • -
  • 0

#20 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 27.04.2011 13:19

Przecież sposób autora tematu nie ma prawa działać...


Widocznie ma... Mi działa również.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych