Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.
Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli
![;)](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol) { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek
![;)](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }a jeśli dodamy i klase i item dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
ot i cała filozofia
![;)](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.03.2011 16:03