Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ERROR niechce skompilowac


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 07.03.2011 19:39

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 1211
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1272
Error: Undefined symbol "csw_c44" on line 1272
Error: Undefined symbol "id" on line 1274
Warning: Expression has no effect on line 1274
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1274
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1274
Error: Too many error messages on one line on line 1274

Compilation aborted.
6 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Fiszu!\Pulpit\AMXX_Studio_1.4.3_final\diablo.amx (compile failed).


/* BASIC FUNCTIONS ================================================================================ */
public csw_c44(id)
{
	client_cmd(id,"weapon_knife")
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	on_knife[id]=1
}

public CurWeapon(id)
{	
	after_bullet[id]=1
	
	new clip,ammo
	new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
	invisible_cast[id]=0
	
	if(weapon == CSW_KNIFE) on_knife[id]=1
	else on_knife[id]=0
	
	if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}
	

	if (is_user_connected(id))
	{

		//if (player_item_id[id] == 17 || player_b_usingwind[id] == 1)// engclient_cmd(id,"weapon_knife") 	
				
		if(player_sword[id] == 1)
		{
			
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}
			
		}
		if(player_sword[id] == 0)
		{	
			if(on_knife[id]){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_C4){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, C4_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, C4_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_HEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, HE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, HE_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_FLASHBANG){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, FL_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, FL_PLAYER)  
			}
			if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER)  
			}			
		}
		
		if(bow[id]==1)
		{
			bow[id]=0
			if(on_knife[id])
			{
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER)  
			}
		}
		
		set_gravitychange(id)
		set_speedchange(id)
		set_renderchange(id)
		
		if(player_class[id] == Nekromanta) g_haskit[id] = true
		else g_haskit[id] = false
		
		write_hud(id)
	}
}


#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 07.03.2011 19:42

daj SMA
  • +
  • -
  • 0

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 08.03.2011 17:15

Do kosza poradzilem sobie

Użytkownik cesik edytował ten post 09.03.2011 13:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych