Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wynik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cedriK

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 05.03.2011 20:19

Potrzebuje sprawnie działającego pluginu pokazującego wynik gry na początku każdej rundy, w hud lub say. Ten z listy crashuje serwer i wywala error logi.

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.03.2011 21:20

/* Wynik by MaKeL v 1.1 */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "Wynik"

#define VERSION "1.1"

#define AUTHOR "MaKeL"



#define MAXSLOTS 32



enum Color

{

    YELLOW = 1, // Żółty

    GREEN, // Zielony

    TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu

    GREY, // Szary

    RED, // Czerwony

    BLUE, // Niebieski

}



new TeamInfo;

new SayText;

new MaxSlots;



new TeamName[][] =

{

    "",

    "TERRORIST",

    "CT",

    "SPECTATOR"

}



new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1];

new CT = 0

new TT = 0



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")

    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

	register_logevent("restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)")

	

    TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");

    SayText = get_user_msgid("SayText");

    MaxSlots = get_maxplayers();



}



public restart(id) {

	CT = TT = 0

	return PLUGIN_CONTINUE

}



public Nowa_Runda()

{

    if(CT == TT)

    {

        ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);

    }

    if(CT > TT)

    {

        ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);

    }

    if(CT <TT)

    {

        ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT);

    }

   

       

   

}

public ct_win()

{

    CT++                                                                                                                           

   

   

}

public t_win()

{

    TT++

   

}

public client_putinserver(player)

{

    IsConnected[player] = true;

}



public client_disconnect(player)

{

    IsConnected[player] = false;

}



public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)

{

    static message[256];



    switch(type)

    {

        case YELLOW: // Yellow

        {

            message[0] = 0x01;

        }

        case GREEN: // Green

        {

            message[0] = 0x04;

        }

        default: // White, Red, Blue

        {

            message[0] = 0x03;

        }

    }



    vformat(message[1], 251, msg, 4);



    // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.

    message[192] = '^0';



    new team, ColorChange, index, MSG_Type;

   

    if(!id)

    {

        index = FindPlayer();

        MSG_Type = MSG_ALL;

   

    } else {

        MSG_Type = MSG_ONE;

        index = id;

    }

   

    team = get_user_team(index);   

    ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);



    ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);

       

    if(ColorChange)

    {

        Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);

    }

}



ShowColorMessage(id, type, message[])

{

    message_begin(type, SayText, _, id);

    write_byte(id)       

    write_string(message);

    message_end();   

}



Team_Info(id, type, team[])

{

    message_begin(type, TeamInfo, _, id);

    write_byte(id);

    write_string(team);

    message_end();



    return 1;

}



ColorSelection(index, type, Color:Type)

{

    switch(Type)

    {

        case RED:

        {

            return Team_Info(index, type, TeamName[1]);

        }

        case BLUE:

        {

            return Team_Info(index, type, TeamName[2]);

        }

        case GREY:

        {

            return Team_Info(index, type, TeamName[0]);

        }

    }



    return 0;

}



FindPlayer() 

{ 

    new i = 0; 



    while(i < MaxSlots) 

    { 

        if(IsConnected[++i]) 

        { 

            return i; 

        } 

    } 

    return -1; 

}

/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE

*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }

*/

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.03.2011 22:35

/ * Wynik przez BenQ77 i Mochi 3.1 / Edit: * DaddyKuba /



# Include  <amxmodx>

# Include  <amxmisc>



# Define PLUGIN "Wynik"

# Define VERSION "1.1"

# Define AUTHOR "BenQ77 i Mochi Edit: DaddyKuba"



# Define MAXSLOTS 32



enum  Color

{

YELLOW =  1 ,  / / Żółty

GREEN ,  / / Zielony

TEAM_COLOR ,  / Temu DLA Kolor

GREY ,  / / Szary

RED ,  / / Czerwony

BLUE ,  / / Niebieski

}



nowy  TeamInfo ;

nowy  SayText ;

nowy  MaxSlots ;



nowy  TeamName [] []  = 

{

"" ,

"Terrorystów" ,

"CT" ,

"Spectator"

}



nowy  bool : IsConnected [ MAXSLOTS +  1 ];

Nowy CT =  0

nowe TT =  0



publicznych plugin_init ()  {

register_plugin ( PLUGIN , VERSION , AUTHOR )

register_event ( "HLTV" ,  "Nowa_Runda" ,  "a" ,  "1 = 0" ,  "2 = 0" ) 

register_event ( "SendAudio" ,  "t_win" ,  "a" ,  "2 &%! MRAD_terwin" )

register_event ( "SendAudio" ,  "ct_win" ,  "a" ,  "2 &%! MRAD_ctwin" )

register_event ( "TextMsg" ,  "fwRestart" ,  "a" ,  "2 & # Game_will_restart_in" )



TeamInfo  = get_user_msgid ( "TeamInfo" );

SayText  = get_user_msgid ( "SayText" );

MaxSlots  = get_maxplayers ();



}



publicznych fwRestart () {

TT =  0 ; 

CT =  0 ;

}



publicznych  Nowa_Runda ()

{ 

jeśli ( CT == TT ) 

{

Colorchat ( 0 , ZIELONY , "* ^ ^ x04 x01 Remis% d ^ x01::: ^ X03% d" , TT , CT );

}

jeśli ( CT > TT )

{



Colorchat ( 0 , ZIELONY , "^ ^ * X03 CT wynikiem Prowadzi x04% ^ d x01::: ^ X03% d" , CT , TT );

}

jeśli ( CT < TT ) 

{

Colorchat ( 0 , ZIELONY , "^ ^ * X03 TT wynikiem Prowadzi x04% ^ d x01::: ^ X03% d" , TT , CT );

}     



}

publicznych ct_win ()

{

CT + +                                                                                                                            

Colorchat ( 0 , ZIELONY , "X03 * ^ ^ Runde wygrala Drużyna x04 CT!" );



}

publicznych t_win ()

{

TT + +

Colorchat ( 0 , ZIELONY , "X03 * ^ ^ Runde wygrala Drużyna x04 TT!" );  

}

publicznych client_putinserver ( odtwarzacz )

{

IsConnected [ gracz ]  =  true ;

}



publicznych client_disconnect ( odtwarzacz )

{

IsConnected [ gracz ]  =  false ;

}



publicznych  colorchat ( id ,  Kolor : rodzaj ,  const msg [],  { float , SQL , Wynik , _ }:...)

{

statyczne wiadomość [ 256 ];



przełącznika ( typ )

{

przypadku YELLOW :  / / Yellow

{

Wiadomość [ 0 ]  =  0x01 ;

}

przypadku GREEN :  / / Green

{

Wiadomość [ 0 ]  =  0x04 ;

}

default :  / / Biały, Czerwony, Niebieski

{

Wiadomość [ 0 ]  =  0x03 ;

}

}



vformat ( wiadomość [ 1 ],  251 , msg ,  4 );



/ / Upewnij się, że wiadomość nie jest dłuższy niż 192 znaków. Czy crash serwera.

Wiadomość [ 192 ]  =  '^ 0' ;



nowy zespół ,  ColorChange , indeks , MSG_Type ;



jeśli (! id )

{

index =  FindPlayer ();

MSG_Type = MSG_ALL ;



}  else  {

MSG_Type = MSG_ONE ;

index = id ;

}



zespół = get_user_team ( indeks );    

ColorChange  =  ColorSelection ( indeks , MSG_Type , rodzaj );



ShowColorMessage ( indeks , MSG_Type , komunikat );



jeśli ( ColorChange )

{

Team_Info ( indeks , MSG_Type ,  TeamName [ team ]);

}

}



ShowColorMessage ( id , typ , wiadomości [])

{

message_begin ( typ ,  SayText , _ , id );

write_byte ( id )        

write_string ( wiadomości );

message_end ();    

}



Team_Info ( id , typ , zespół [])

{

message_begin ( typ ,  TeamInfo , _ , id );

write_byte ( id );

write_string ( zespół );

message_end ();



powrót  1 ;

}



ColorSelection ( indeks , rodzaj ,  kolor : Typ )

{

Przełącznik ( Typ )

{

przypadku RED :

{

powrót  Team_Info ( indeks , typ ,  TeamName [ 1 ]);

}

przypadku BLUE :

{

powrót  Team_Info ( indeks , typ ,  TeamName [ 2 ]);

}

przypadku GREY :

{

powrót  Team_Info ( indeks , typ ,  TeamName [ 0 ]);

}

}



powrót  0 ;

}



FindPlayer ()

{

nowych i =  - 1 ;



a ( i <=  MaxSlots )

{

jeśli ( IsConnected [+ + i ])

{

powrót i ;

}

}



powrót  - 1 ;

}

  • +
  • -
  • 1

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#4 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 06.03.2011 06:48

Dzięki, ale czym się różnią w skrócie i którą wersje wybrać ?

#5 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 06.03.2011 08:03

Ten co ja dałem pokaje antyterrorysci prowadza albo terrorysci : wynik 0 : 1 itp
ten drugi pokazuje ktora druzynak wygrała o ile prowadzi itp
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#6 cedriK

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Hogwart
Offline

Napisano 06.03.2011 08:52

Ta wersja przynajmniej działa, tamten skopiował i nie sprawdził czy chociażby się kompiluje ten shit.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych