Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Prośba o stworzenie klasy

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vanquish

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2011 21:27

Proszę o zrobienie mi klasy 'Ninja' która
- będzie klasą premium
- będzie mieć tylko jedną broń - nóż
- będzie niewidzialna cały czas
- będzie mieć zmniejszoną grawitację (będzie wyżej i dalej skakać)
- będzie mieć natychmiastowe zabicie z noża (PPM)

Sam próbowałem zrobić taką klasę ale już nie dam rady, poddaję się.
Proszę o nie przesyłanie mi znalezionych w Internecie klas, bo ja znalazłem gdzieś Ninje ale niewidzialność co chwile nie działała.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 02.03.2011 21:47

ninja.sma
masz tu poradnik do przerabiania na premium !
http://amxx.pl/topic/40339-przerabianie-klasy-na-premium/

Użytkownik Mate^^ edytował ten post 02.03.2011 22:16

  • +
  • -
  • 0

#3 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.03.2011 15:11

ninja.sma

Eh..
Mate^^ umiesz czytać ze zrozumieniem?

Proszę o nie przesyłanie mi znalezionych w Internecie klas, bo ja znalazłem gdzieś Ninje ale niewidzialność co chwile nie działała.

To jest ta sama klasą którą znalazłem już kiedyś i NIE DZIAŁA.
  • +
  • -
  • 0

#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 04.03.2011 19:37

Kiedyś próbowałem zrobić, ostatecznie gracze nie zgodzili się na wrzucenie. Nie wiem czy działa, bo nie testowana.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 13:40

Nie zadziała tak jak powinno ;) w załączniku masz Ninje z mojego serwera.
  • +
  • -
  • 0

#6 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2011 16:02

Nie zadziała tak jak powinno ;) w załączniku masz Ninje z mojego serwera.

Niewidzialność na twoim ninja działa ale przez 5 sekund potem nie działa :/
  • +
  • -
  • 0

#7 MatisyaHu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 47
Pomocny

  • Postów:296
  • Imię:MatisyaHu
  • Lokalizacja:Melbern
Offline

Napisano 05.03.2011 16:07

mi dziala i kolega na serwach niewiem dlaczego u ciebie mała by nie dzialac yyhmm :spadowa:
  • +
  • -
  • 0

#8 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 16:47

Niewidzialność na twoim ninja działa ale przez 5 sekund potem nie działa :/


Działa doskonale, nie wiem skąd u Ciebie się wzięło "Działa przez 5 sekund".. może jakiś perk ktoś zdobył z niewidzialnością i się gryzie aczkolwiek wątpię w to.
  • +
  • -
  • 0

#9 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2011 21:42

No nie wiem ... na bazie innego pluginu ustawiłem niewidzialność na przycisk E i działa :)
Mam jedno pytanie odbiegające troche z tematu - jak wpisać do broni tarczę - tam po | 1<<CSW_ i co dać? CSW_SHIELD?
  • +
  • -
  • 0

#10 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 21:47

Tarczę musisz odblokować w silniku, potem w *.sma klasy includujesz <fun> i do public cod_class_enabled dodajesz
set_user_shield(id, 1);


do cod_class_disabled

set_user_shield(id, 0);



Klasa może mieć tylko broń jednoręczną czyli pistolet.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 21:47

  • +
  • -
  • 0

#11 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.03.2011 21:51

No właśnie dałem tak, ale nie tarczy, trzeba ją kupować.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>


new const nazwa[] = "S.W.A.T";
new const opis[] = "Ma tarcze";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE; 
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
  cod_set_user_shield(id, 1)
  client_print(id, print_chat,"Klasa S.W.A.T zostala stworzona przez kuzka");
}

public cod_class_disabled(id)
{
  cod_set_user_shield(id, 0)
}




A jak ją odblokować w silniku?

Użytkownik Vanquish edytował ten post 05.03.2011 21:51

  • +
  • -
  • 0

#12 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 21:54

To:

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;


Na to zmień:

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SHIELD;


Dodano 05 marzec 2011 - 21:57:
Co do odblokowania tarczy to nie pamiętam za dobrze, ale znajdź w silniku

	if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");


I usuń to, na wszelki wypadek skopiuj *.sma bo nie jestem pewny czy to zadziała.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 21:57

  • +
  • -
  • 0

#13 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 05.03.2011 22:04

new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SHIELD;

I będzie Undefined symbol CSW_SHIELD ;) . Może daj tak:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "S.W.A.T";
new const opis[] = "Ma tarcze";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 15;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_user_shield(id, 1)
give_item(id, "weapon_shield")
client_print(id, print_chat,"Klasa S.W.A.T zostala stworzona przez kuzka");
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_user_shield(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cod_set_user_shield(id, 1);
give_item(id, "weapon_shield")
}
}


  • +
  • -
  • 0

#14 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 22:08

I będzie Undefined symbol CSW_SHIELD


Z tym to fakt, ale to co mu podałeś też raczej nie pomoże bo tarcza jest zablokowana w silniku moda.
  • +
  • -
  • 0

#15 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.03.2011 13:53

Odblokowałem to ale nie pomogło. Jeszcze serwer się crashował więc wgrałem oryginalny plik QTM_CodMod.amxx
  • +
  • -
  • 0

#16 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 06.03.2011 14:06

Może zmień:

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}


Na:

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 1)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}

  • +
  • -
  • 0

#17 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.03.2011 18:32

Może zmień:

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 0)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}


Na:

public UstawTarcze(id, wartosc)
{
if((gracz_ma_tarcze[id] = (wartosc > 1)))
fm_give_item(id, "weapon_shield");
}


Zmieniłem i nic :/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych